• Waersta

EN dag utan socker..

Vet inte om jag klarar av det här faktiskt.. after eight asken står och ser rysilgt god ut..

• Waersta

hahaha!

Knopan skrev 2008-01-14 17:40:31 följande:
    Nice and easy! Put down the Aftar Eight and slowly step away!
  • Waersta

Det gick f-n inte alls, just nu är jag väldigt ledsen och besviken över en grej som avsolut inte har med bröllopet att göra så nu tänker jag äta allt som finns i huset som är onyttigt. punkt.

• Waersta

Det har du rätt i! Så idag stannade jag på statoil och skulle köpa semlor, men de hade inga, då blev det en twix istället.

Knopan skrev 2008-01-14 21:04:23 följande:
    Äh,what the fuck! Det är en ny dag imorgon
  • Waersta

Jag röstar på Julienne! Jag väger ju trots allt inte 2894kg utan 64, jag vill bli av med 4kg till.. men om jag rör lite på mig så kanske jag går ner fast jag äter liiiiite godis varje dag.

Julienne skrev 2008-01-15 09:14:15 följande:
    Men vad sjutton då, kan vi inte helt enkelt bestämma att man FÅR äta nåt godis varje dag, så himla farligt kan det väl inte vara! Och man måste väl inte vara beroende bara för att man käkar lite socker varje dag, egentligen. Beroende tänker jag att man är när man liksom äter alldeles för mycket hela tiden, och inte äter annan, nyttig mat också. Livet blir ju roligare med godis, jag slår ett slag för att det blir "tillåtet"! Låt oss vara lite snälla mot oss själva!
  • Waersta

Idag har jag "bara" ätit en twix.. *ler oskyldigt*

• Waersta

Gah!! Jag har ALDRIG vägt så lite i mitt vuxna liv! NU känner jag mig ännu tjockare!

Knopan skrev 2008-01-15 15:42:23 följande:
    Jag säger som "förhoppningsvis"... köp inte hem skiten,så hamnar den inte heller i magen. Och att dricka mkt vatten är oxå ett bra knep.Sockerberoende för mig handlar inte om hur mkt man äter,utan huruvida man klarar sig utan det eller ej. För mig går det i perioder. Jag är heller inte stor (172 cm och 53 kg),men det är ju en smaksak...de flesta vill nog "fila" bort ett kg här och där
  • Waersta

Haha, vad roligt det blev. Jag jobbar på en körvfabrik.

Knopan skrev 2008-01-15 16:17:49 följande:
    Ha ha... gerej din knäppkorv
  • Waersta

Stämmer!

*sparar bilderna som favorit*

Bellanote skrev 2008-01-15 22:23:10 följande:
    waersta lithells?? kolla in dessa bilder .trashthedress.wordpress.com/de måste fått världens reklam idag för vart så imbade av de orginella bilderna..
  • Waersta

Som tur är så jobbar inte gubben kvar där.. därimot är han bror och min moster anställda där med. Mycke körv blir det. Det blir garanterat korv med bröd som vickning.

Knopan skrev 2008-01-15 22:35:47 följande:
    Fräsigt Då kan det ju bli korvfrossa på ditt bröllop...eller korv-ätar-tävling
  • Waersta

Idag har jag ätit en semla. Supermums!!

• Waersta

Jag är inte så mycket för det där med dagar och grejer. jag äter lördagsgodis vaaaaarje dag.

Bellanote skrev 2008-01-16 19:35:24 följande:
    waesrta va f*n det är la inte FET tisdagen på en onsdag heller ??
  • Waersta

Det låter bra det med. fast jag gillar alla dagar i veckan faktiskt.

Svar på tråden EN dag utan socker..