vinter tema
Som ovan:
Speglar(utan ramar då) är rätt fint oavsett som du får tag på rätt breda ca 20cm eller bara 10cm...kanske fyrkanter/runda/ovala. Att plasera saker direkt på där så som ljus är inga problem för du behöver inga ljusstakar, om du har blockljus, eller nåt som fångar upp ev stearin.
En annan grej är ju då om man vill ha snöflingor som dekoration så finns det som ljusstakar för värmeljus och sånt som man hänger i en gran men man klipper bara bort tråden på. Storlek, färger och glitter/inget glitter på finns ju så mycket att man kan drunkna! Fast passa på nu om nån har REA kvar!! Det håller på att försvinna helt!
Har sett ljusslingor också som haft snöflingor som nån sorts geleform över lampan. Fint att hänga kanske runt en dörröppning tillsammans med lite draperande tyll/tunnt tyg.
Man kan även blanda dekorationer med varan så som du har tex stora julgrans snöflingor utströdda tillsammans med små små konfetti stjärnor i silver. Konfetti är ju väldigt billigt. Finns mycket av sånt på Tradera.
Silver ballonger??
Jo så en grej som jag ska ha själv fast vi ska ha det pga "lyx känsla" är prismor man igentligen har i kristallkronor. Dem som ser ut som brilljanter, små lite rundade. Tror om man letar runt lite så kan man hitta plast eller glas "diamanter" nu också har jag sett.
(kan maila dig en adress till websidan om detta då jag inte vill göra för mycket reklam).