Stockholmsbrudar nya kompisar 8
Kanske är dags att kalla den Stockholmsfruar...?
Kanske är dags att kalla den Stockholmsfruar...?
Jo, Cinapuff skrev tidigare att hon kunde komma men det kan ju ha dykt upp något intressantare... eller nej, vad kan vara intressantare än fika med oss! Det skulle i alla fall vara bra med en bekräftelse att hon sett tid och plats... Cinapuff, hallå!
Märks det att jag har lite mindre att göra idag... Jag sitter i Haninge och har tagit med mig för lite arbete.
Loppan har inte svarat och jag glömde påminna henne i söndags när vi träffades. Jag har inte sett att hon varit inloggad heller...
Märkligt!
Cinapuff är ju inloggad hela tiden... även NU!
Märks det att jag tycker att mina uppgifter är tråkiga och hellre gör något annat !
Cinapuff kommer inte in på sidan och har mkt att göra på jobbet så hon kommer inte ifrån förrän tidigast 17:30! Vilket gör att hon inte kommer till stan förrän tidigast 18 gissar jag!
Konverserar med henne på SMS!!!
För mig kan vi skjuta på det en halvtimme om det skulle hjälpa er båda!
Nu ringde jag och pratade med cinapuff och hon kan inte komma ifrån förrän ca 18:30 och då är hon inte i stan förrän ca 19.
Jag känner mig lite stressad, men får dåligt samvete... det blir lite sent vid 19 tycker jag!
Kan vi skjuta på det till en annan dag??? Då kanske vi får med oss loppan och några andra oxå!
jag kan bättre imorrn i så fall
Nog går det bra för mig att skjuta upp! Då blir M glad att han slipper tvätta själv!
Då skjuter vi på det tills lugnare tider !
Kram kram
Nu kunde jag komma in!
Nätverket på jobbet har varit helt kajko idag liksom resten av jobbet för den delen)...
En annan (lugnare) dag låter toppen. Idag är det kanske ändå lite sent va..?
Kram på er!
Oj, oj, oj...vad det ekar här!
Har alla försvunnit i lyckan och lugnet !
Vad sägs om en fika nästa vecka???