Stockholmsbrudar nya kompisar 8
Kanske är dags att kalla den Stockholmsfruar...?
Kanske är dags att kalla den Stockholmsfruar...?
Jag känner inte heller riktigt igen vild som kännetecken för hunden... Med hunden med så blir det nog lagom promenadtempo för mig också.
Jag fikar gärna hos dig, det ska bli skoj att se hur ni bor. Hur ska vi lägga upp det, fika först och promenad sedan eller tvärtom?
Jag vill oxå med :´-)!
Sitter och lyssnar på flygplan som far över huset.
Igår ringde en kompis som jag stod i "stand-by" att va barnvakt för och sa att vattnet hade gått... 9 dagar för tidigt... och här sitter jag och undrar hur det gick med barnvakt och hur det går på BB! Dåligt samvete har jag oxå!
Ha det så kul på torsdag och ägna en tanke åt mig !
Kram på er!
Tja, vad känner ni för?
När blir det mörkt ute förresten..? Kanske blir bäst med promenad först.
Hur tar man sig till Djurgårdsbron enklast förresten?
Solen går ner 19:34 idag, så det är säkert ljust till 20 och någonting.
Vi kan väl börja med en behärskat lång fika hos dig, så går vi därifrån? Och ser om vi hamnar på Djurgården eller nån helt annanstans.
Det låter som en mycket bra plan!
Kom vid 18 eller strax innan så är jag garanterat hemma.
Jag messar er info om hur ni hittar hit!
Det låter som en bra idé att fika först så vi har ork att gå och då slipper Cinapuff hem efter hunden... Jag vet inte adressen så maila mig gärna.
Kul att se att alla är inloggade samtidigt. Det händer inte ofta!!!
Ha det så kul och ät lite kärleksmums för mig med!
För att inte göra er besvikna senare så får jag nog avslöja att det blir inga kärleksmums ikväll...
Hinner nog inte slänga ihop det på så kort varsel.
Men jag kan säkert komma på nåt annat bra ska ni se!
Jag klarar mig utan kärleksmums... Jag litar på att du kommer att hitta på något bra! Känns ganska skönt att tycka om det mesta och inte ha några allergier då kan man vara lugn att äta var som helst. Bland de få gångerna jag har haft problem var när jag blev inbjuden på fika hos en som jag hade hyrt ett studentrum i andra hand hos. Han sa fika men det han bjöd på var kaffe eller te och ingenting till. Det var lite jobbigt eftersom jag inte dricker något av det... och inte fick jag något sött att dölja tesmaken med och så kände jag honom inte så jag vågade inte riktigt säga som sanningen var. Min kompis som kom in i det gemensamma köket när vi satt hade det lite svårt att låta bli att skratta när hon såg mig med tekoppen i handen... Jag lovar att jag vågar säga till om ett glas vatten om du bara bjuder på kaffe eller te.
Har du hört något från din kompis på BB, BröllopA?
Det är lugnt, men jag vaktar telefonen!
Är mest orolig hur det gick med barnvakt för dom i natt! 10 dagar för tidigt... kan ungarna inte hålla tiden !