AnnaochHenrik skrev 2008-02-19 17:45:57 följande:
Yes! Idag kom underkläderna till bröllopsnatten, och de var skitsnygga! Skitsnygg var dock inte jag, februariblek och allt, men till sommaren blir det nog tjusigt värre!Händer det något nytt på planeringsfronten för er andra?
Här står det ganska still på planeringsfronten. Jag väntar på min klänning som förhoppningsvis kommer i mitten/slutet av mars. Ska köpa underkjol på ebay och lite småplock (dukar, ljus osv) på IKEA, men annars är det nog bara maten och våra nya förlovningsringar kvar av det som ska köpas.
Sen är det provbakning av tårtan, planering av matlagningen, dukning och ett schema för bröllopsdagen som ska göras. Fråga familjemedlemmar om de kan hjälpa till med vissa saker under bröllopsdagen (sköta CD-spelare under ceremonin, fram och bortplockning av mat, sköta dvd-spelaren för barnen osv).
Kommer säkert att komma på mer saker efterhand, men detta är det jag kommer på just nu. Har bestämt mig för att skippa en del saker, för att skära ner på utgifterna. Bl.a. favors till gästerna, hade tänkt beställa choklad från England och ha en liten ask till varje gäst. Men istället köper vi smågodis i "våra färger" och har i skålar på borden, det blir ju även som dekoration. Ev. kommer jag att plocka blommor själv istället för att köpa hos florist, vet bara inte vilka blommor som blommar i mitten av juli. Man kanske ska ta och plantera något själv till våren?