Stockholmsbrudar
Så fantastiskt duktiga och ambitiösa ni är som träffas och fikar!
Verkligen imponerande!
Så fantastiskt duktiga och ambitiösa ni är som träffas och fikar!
Verkligen imponerande!
Önskar jag kunde men jag ska dessvärre fira min döende fasters kanske sista födelsedag precis just den dagen. Kanske får haka på om det blir fler tillfällen. Tack för inbjudan!
Onsdag den 20/2? Men då kan ju jag...
får man följa med och fika?
Uhm.. ok
Godisråttan
Matteve
Liten liten kanin
Indil
Isifer
Nu har jag postat alla inbjudningar som ska postas, håller på med klänningen, beställt ringen, ordnat blanketter, fixat med musik och bla bla bla...
Guskelåv så skönt det ska bli att snacka av sig snart med folk som vet vad det är man pratar om...
Jag tror jag siktar på bunten med tjejer som ser väldigt giftassugna ut... eller bara på gruppen av tjejer som ser förväntansfulla och fikasugna ut... eller... ehm, ja, hur känner man igen er?
Jag kanske rent av är först på plats och då måste ju ni hitta mig, hur ska ni känna igen mig?! Jag som inte varit med tidigare... får försöka stå och se förväntansfull och giftassugen ut... hur man nu gör det. Äsch, det ordnar sig säkert. Frapino är ju trots allt inte oändligt stort, det är en begränsad yta och det finns säkert bara en grupp med stockholmsbrudar där.
Eller så har alla en röd ros i vänster hand och så kör vi ett hemligt tecken, en handskakning a la frimurare. *hand under vänster ben, skaka tre gånger och tryck med tummen på kollegans hand samtidigt som du kacklar som en hund.*
Och jag har stålmannenoutfit. Ni kan helt enkelt inte missa mig.
Lycka till med klänningen och allt. Själv ska jag sätta mig hos min mor och sy en mall till kjolen idag. Om det ser bra ut så ska jag mäta allt och sen köpa tyg till klänningen.
Jag tror jag är den med absolut mest varierade tider. Jag är ledig lite då och då, jobbar lite då och då och har varierade saker att göra om dagarna. Jag tror jag får anpassa mig efter er när det gäller fika.
8/3 jobbar jag så jag kan inte komma.
Godisråttan: Den ser tillomed ut att sitta bättre på dig än på modellen på bilden. Jättefin verkligen! Grattis!
som sagt, jag jobbar så jag har svårt att dyka upp. Om ni sitter kvar till sent så kanske jag hinner förbi efter jobbet. Slutar 16.00
Fy vad tiden går fort nu!
Jag sitter hemma hos min mor och slavar framför symaskinen. Klänningen börjar bli färdig, snart är det dags att börja sy alla brudtärneklänningarna. Hittat ett fantastiskt tyg med fåglar på som dom ska ha.
Marcus Aulay, årets kock 2004 ska komponera vår bröllopsmat... fattar inte hur det gick till, men lite tur ska man väl ha.
Väntar fortfarande med spänning på besked från guldsmeden som håller på med min ring. Jag vill ha den!
Min morbror har bestämt sig för att släpa med sin köransemble till kyrkan och sjunga opera under bröllopet... mycket pampigt, för de som vill ha sig en gratiskonsert med Haydens skapelsen kan ta sig till Högalidskyrkan 31/5 14.30.
Allt är bra... hoppas bara att det fortsätter vara det, det finns inte så mycket tid över för saker och ting att gå fel nu.
När ska det fikas igen?
Okej! Nu har jag inte hunnit titta här på flera dagar... Plötsligt hade det bestämmts tid, så trevligt!
Jag kommer gärna på Onsdagens fika. Skriv upp mig.
Ohlala
Liten liten kanin
Helena Johansson
Matteve(kanske)
Godisråttan
AllStared (kanske)
Bluebride (kanske)
Isifer
Verkligen! Och vi kom på att det snart är läge för picnic... dvs när det är lite varmare.
Woho! NU har alla svarat på vårt o.s.a! Det blir 97 pers + brudparet.... dyrt och bra. Fick dessutom veta igår att min bror ska få barn i november så jag ska bli faster igen! Vissa dagar är bara oslagbara.
Nu sitter jag och bläddrar igenom en spa-treatmentbroshyr jag fått av min hudterapeut till brutärna, hon jobbar på en fin salong på östermalm så jag ska dit veckan innan bröllopet och få lite behandlingar.
Vad ska jag ha.. en ansiktsbehandling, detox till kroppen kanske, vaxning... smärtsamt men bra. Äsch jag vet inget om sånt här... några tips?