Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Å vad bra Godisråttan!
Och Matteve: Fyyy vad tråkigt! Nu känner jag mig dum som rekommenderade. Men de VAR jättebra när jag var där, haha! Kanske var olika personal då... Men hittade du klänning nån annanstans? Berätta, berätta!!!
Alla affärer har sina dagar med bra och dålig service... Men det märks ju mer i en sådan typ av butik.
kl 12 lördag 2/2
Godisråttan
Lilla My
Matteve
Liten liten kanin
Mitziemoe
Kuuul med fika igen!!Nu var det ett tag sedan
Äh, som Lilla My säger så har de alla sina dagar... Jag har varit med om att bli jättedåligt bemött av en kvinna, och sedan gått dit igen, och då blivit jätte trevligt bemött av samma en! Men men.. Nej, har hittat några favoriter, men ska ut nu idag igen. Spännande
Jag håller med Godisråttan - vad kul det ska bli på lördag! Hoppas att fler kan komma.
Godmorgon tjejer!!! Imorgon ska jag beställa min ring!!! Och sätta mig ner med floristen och gå igenom allt med brudbuketten osv!!!!! Dessutom så har min älskade M2b hittat våran gästbok!!!
Åh Godisråttan, jag är faktiskt avundsjuk på dig som får sätta planerna i verket så snart!
Tjejer - jag har hittat DEN!!!!!!!!!!!! Klänningen!! Det sa bara klick!!! Den är jätte enkel, men ååååh, vad fin Billig också! (bilder finns i mitt galleri)
Jag vill också börja med alla inbjudningskort, ringbeställningar, blommor... men nu är jag glad att jag hittat klänningen i alla fall! Matt kommer om mindre än en månad, så då ska vi ta tag i allt annat. Längtar!
Hej matteve, vet du var man kan köpa tårtdekorationen i ditt bildgalleri? Den är hur rolig som helst!! :)
Lilla My skrev 2008-01-28 15:59:48 följande: