• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • Godisråttan

Tack för idag tjejjer!Vad tiden flög iväg. 4h!!!

Sprang 56min på löpbandet sedan blev jag utkastad för de stängde. Fan jag som höll på att slå rekord!Grrrr!

• matteve

Hahahaha... men då är du ju ännu mer taggad inför nästa gång!

Ja, det var verkligen jättemysigt att träffa er idag! Å ska verkligen komma ihåg Frapinos framöver. Typiskt - både Panduro och Stadsbiblioteket var stängt (16.00), så jag gick en sväng förbi Casablanca och hyrde en bröderna Marx film :) Ska mysa lite ikväll tänkte jag! Självklart gick det ingen buss från pendeln, så jag fick gå 15 min hem i snöstormen! (Fixade en burka av halsduken )

• Liten liten kanin

Å vad kul att ni blev kvar så länge! Nästa gång ska jag inte boka in nåt efter fikat! Men jag har numera världens vackraste vigselring ligger och väntar på den stora dagen!
    Kram på er!

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-02-03 09:32:11 följande:

Å vad kul att ni blev kvar så länge! Nästa gång ska jag inte boka in nåt efter fikat! Men jag har numera världens vackraste vigselring ligger och väntar på den stora dagen!Kram på er!
    Åhhh vad kul!Har du ingen bild?
  • matteve

Liten liten kanin: Åh, vad roligt!! Hade ni det mysigt igår?

Tjejer, en liten undran - jag satt uppe i natt och gjorde en massa onödiga saker, haha. Men i alla fall, min fråga; kan man ha "snirkliga" bokstäver på kuverten? Alltså att man skriver namnen med lite finare stil och sedan adressen som lite enklare skrivstil i samma sorts stil? Eller ser det för mycket ut? Kanske snyggare i vanlig stil?!

Jag gjorde ett prov här www.brollopstorget.se/hem/matteve/galleri.php

• Godisråttan

Matteve
    Det var ju jättesnyggt!Jag hade tänkt att skriva mina förhand men dina var ju snygga!

• Liten liten kanin

Hej tjejer! Har tyvärr ingen bra bild, men den ser snarlika ut som Matteves vigselring såg jag. Alliansring med vitt guld å 14 briljanter på rad. Så det var en mysig dag, först bröllopsfika å sen ring å sist ut å åt gott!
    Matteve: Det blir jättefint med den texten på kuverten! Nu önskar jag att jag oxå hade tänkt på det... Jag skriver oxå för hand på korten, å jag har jordens fulaste handstil!!! Jaja, sånt är livet.

• Lilla My

Nu kommer jag äntligen in på BT också.
    Tack för i lördags, det var superkul!

Godisråttan: Jag har mailat två tjejer om sång.

• Godisråttan

Lilla My skrev 2008-02-04 16:31:46 följande:

Nu kommer jag äntligen in på BT också.Tack för i lördags, det var superkul!Godisråttan: Jag har mailat två tjejer om sång.
    Åhhh tusen tack vad gulligt!
  • Liten liten kanin

Hejhej! Här är den där ballongvisan som jag pratade om!

Melodi: My Bonnie

Vi alla vårt brudpar vill hylla,
    när de denna dag blivit ett.
    Med sång hela salen vi fylla,
    för det käraste brudpar vi sett.

(Ta fram ballongen under din stol)

Först andas vi djupt i vår lunga,
    och sätter ballongen till mun.
    Vi slutar ett ögonblick sjunga,
    och blåser ballongen så rund.
    Blåser, blåser, vi blåser ballongen med kraftigt tag.
    Blåser, blåser, vi blåser ballongen ett tag.

(Blåspaus)

Och när vi fått luft i ballongen,
    vi samlar oss för en salut.
    Med flaggan vi sticker ballongen,
    när visan vi sjungit till slut.
    Skjuter, skjuter, vi skjuter en dundrande bröllopssmäll!
    Firar, firar, vi firar vårt brudpar ikväll!!!

PANG!!

Svar på tråden Stockholmsbrudar