• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • AllStared
    Godisråttan skrev 2008-02-11 09:03:32 följande:
    Jag jobbar 75% med marknadsföring på ett byggftg och resten av tiden driver jag mitt eget ftg så jag kan relativt tidigt också på veckodagarna.
    Okej så när kan du?
  • Godisråttan

Jag kan på lördag eller nästa vecka vilken dag som helst.

• Liten liten kanin

Hejhej! Jag har inte varit inne på BT på 2 dagar!! Det e nog rekord sen jag började hänga här! Haha, har haft fullt upp med att bli äldre än nånsin...
    Vad kul att det kommit till några fler! Välkomna!
    Jag fikar gärna ons, tors eller fredag nästa vecka! Eller lördagen oxå för den delen. Lördag den här veckan jobbar jag.
    Fixat sen sist: Fått pappa att lova att hämta oss i Sthlm på fredagen med alla saker, klänning, prydnader till festlokalen, festprogram... Blir nog mycket att släpa på.

• Godisråttan

Ska vi boka onsdag 20/2 kl 15.00?

• Liten liten kanin

Då kan jag en timme senare. Kl 1600 är mitt bud!

• matteve

JAAA!! Onsdag 16:00 är perfekt! Matt kommer ju på fredagen den 22:a, så det skulle vara kul att hinna med en fika innan, så man kan hänga på

Å Liten liten kanin... 2 dagar?! Vad har tagit åt dig, männ'ska?!!

• Lilla My

Jag har tentaperiod deluxe framöver så ni får fika utan mig.

• Helena Johansson

Åhh, skulle gärna vara med men är med och anordnar en mässa som går av stapeln den 21-22 ute på Älvsjömässan så den 20:e är lite tight för mig tyvärr.. men gärna nästa gång

• Godisråttan

Ska vi köra frapinos vid Hornstull igen?

• Liten liten kanin

Ja matteve, jag lovar att skärpa till mig!

Men ska vi boka onsdag 20:e 1600 då? Får bli snart igen efter det för er som inte kan just då. Lilla My, lycka till med pluggandet!

Svar på tråden Stockholmsbrudar