• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • 0205

Hej brudar..

inte kunnat logga in på Bt på några dagar.. men nu kom jag in

Tänkte beställa drageerna nu i början av nästa vecka, vilka ska vara med o hur många ska ni ha av, o i vilken färg?

När jag räknat ut frakten per person så berättar jag hur mkt ni ska sätta in på mitt konto.

Åh, vad kul, velat beställa dessa länge nu!

Skriv i min gb.

Kram på er!

• Liten liten kanin

Hej 0205! Är du med på fika imorrn lördag? 1200 på Frapinos!

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-01-31 21:07:26 följande:
    Ja, klart vi vill se!!! Har du fått hem "diamanterna"?Jag som inte ens har handlat materialet till våra inbjudningskort... Hmm.. sticker nog in imorgon å fixar det!
    Japp jag tar med inbjudningskort och "diamanterna". Håller på med vigselprogram och festprogram men de är inte klara på långa vägar..Har fått för mig vi ska ha en stå up komiker nu..Pust!Och så letar jag sångare till kyrkan.
  • Liten liten kanin

Muahahahaaaa, Godisråttan! Sådär känner jag oxå ibland! Pust! Å nya braiga idéer kommer upp hela tiden, hahahaha! Men det är ju ett kärt besvär vi har iaf!
    Jag tar oxå med inbjudningskort om nån vill kika! Kaffe nuuuuu!!!

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-02-01 16:30:35 följande:

Muahahahaaaa, Godisråttan! Sådär känner jag oxå ibland! Pust! Å nya braiga idéer kommer upp hela tiden, hahahaha! Men det är ju ett kärt besvär vi har iaf! Jag tar oxå med inbjudningskort om nån vill kika! Kaffe nuuuuu!!!
    Klart vi vill se!!!!
  • matteve

Hahaha, jag är ledig.. jag menar om ni behöver en stå uppare!!

Å Liten liten kanin - ska bli kul att se hur det blev, ta med!

Jag var på Pandduro idag, och träffade en tjej som skulle göra inbjudningskort, å hon finns också på BT! Jättekul Gav henne faktist tips om Ljunggrens!

Aja, jag är jätteexcited för morgondagen! Vad kul det ska bli!

• förväntansfullbrud

Hej, kul o hitta lite fler stockholmsbrudar här!
    Undrar vad det är för chokladhjärtan ni ska beställa? Är det gåva till gäst? Lite nyfiken och intresserad...

• 0205

Hej, kan inte komma idad, ska på 1 års kalas, annars hade jag gärna hängt med! Men nästa gång hoppas jag VERKLIGEN jag kan hänga på!

• Lilla My

Jag ska gå och träna innan fikan, så jag kanske blir lite sen. Vi ses!

• matteve

Jag blir nog också lite sen, men jag kommer

Svar på tråden Stockholmsbrudar