• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • Liten liten kanin

Matteve: Är det skorna i ditt galleri? De är superfina! Skönt med lagon hög klack...

Snart är det fiiiika!!!

...Å imorrn ska vi posta inbjudningarna ju! Spännande!

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-02-12 09:41:55 följande:

Matteve: Är det skorna i ditt galleri? De är superfina! Skönt med lagon hög klack... Snart är det fiiiika!!! ...Å imorrn ska vi posta inbjudningarna ju! Spännande!
    Jaaaa vad kul!Gissa vad jag har för få inbjudningskort så måste åka in till gamlastan idag och köpa fler suck!Om jag postar dem i en vanlig gul postlåda på onsdag morgon så kommer de väl SÄKERT torsdag?
  • Isifer

Onsdag den 20/2? Men då kan ju jag...
    får man följa med och fika?

• Godisråttan
    Isifer skrev 2008-02-12 10:02:15 följande:
    Onsdag den 20/2? Men då kan ju jag...får man följa med och fika?
    Självklart!Skriv upp dig på listan(kopiera den och fyll på med ditt namn)
  • Isifer

Uhm.. ok

Godisråttan
    Matteve
    Liten liten kanin
    Indil
    Isifer

• Bluebride

hade jag råd skulle jag hänga med

• Liten liten kanin

Vad kul, nu blir vi några stycken!

Godisråttan: Ja jag räknar kallt med att de kommer fram nästa dag då. Däremot ska vi skicka några utomlands ju å det har jag totalt glömt bort, så de kommer komma fram senare. Nåja, de kanske inte har "Valentine´s day" på samma datum i Frankrike å USA... Vet inte...

• KKC

Åh, hej! Jag vill oxå följa med men vet inte vad jag ska säga till sambon, är bara på friar stadiet än men om jag får ett JA så blir det bröllop i juli... friar 29/2 :)

Hm, får följa med på nästa träff om jag inte kommer på någon smart ursäkt ;)

• Bluebride

säg bara att du ska träffa några nya kompisar

KKC skrev 2008-02-12 15:54:52 följande:
    Åh, hej! Jag vill oxå följa med men vet inte vad jag ska säga till sambon, är bara på friar stadiet än men om jag får ett JA så blir det bröllop i juli... friar 29/2 :)Hm, får följa med på nästa träff om jag inte kommer på någon smart ursäkt ;)
  • Bluebride

Jag med

Godisråttan
    Matteve
    Liten liten kanin
    Indil
    bluebride

Jag måste ändå in till stan.

Svar på tråden Stockholmsbrudar