• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • matteve

Håller med Liten liten kanin, hoppas det ordnar sig. Och att möta honom i altargången låter superfint tycker jag! Så hade jag nog gjort om jag inte hade fått gå in med pappa. Lycka till idag!! *kram*

• matteve

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!! Måste bara få avreagera mig. Jag har hittat en klänning...till. Som jag vill ha. Den är i samma stuk som min, fast jättefin!

Grejjen är att min nuvarande klänning OCH den nya, är från en tärn-kollektion Men det gör ju inget. Är jag galen?!!! Kan jag köpa den nya, å sälja den gamla? Vet inte vad jag ska göra...

• Pumpkin
    matteve: Samma stuk som din fast jättefin? Är inte din jättefin menar du?

Klart du kan byta om du vill det!

Vem hade du bokat för smink och hår?
  • Liten liten kanin

Hahahaha, Matteve jag törs inte ens titta mer på klänningar eftersom jag är rädd att råka ut för samma sak!
    Är den nya den som är i svart i ditt galleri? Lite för snarlika tycker jag för att du ska byta. Du vet ju inte om du får den första såld, å dessutom är den jättevacker!!! Men det är den nya oxå... Haha, bra stöttning va?

• Liten liten kanin

Hmmm, näe den svarta ÄR samma som den du köpt eller hur?

• Godisråttan

Matteve
    Din är jättefin men om du har magkänslan att den andra är the one så kan du sälja den andra tycker jag. dock tycker jag att den klänning du har är verkligen DU.

Jag tror det kommer ordna sig med ingång i kyrkan. Pratade med världens gulligaste två damr först en på sv kyrkan i uppsla och sedan en fr församlingen och hon skulle ordna allt och jag skulle inte oroa mig. Kommer nog dock att byta präst...Är så glad nu!

• matteve

hahaha.. ja, den svarta är samma som den jag har!! Jag har lagt upp en bild på den nya också.. den e blå Men men, jag vet inte! Tycker att den andra är sååå vacker i axlarna, och där bak! Det är samma designer å allt, så de påminner ju om varandra. Men visst är den jag har också fin.

Pumpkin: Det är Sandra Joelsson - blev tipsad om henne via BT. Verkar jättetrevlig

• matteve

Godisråttan: Åh, vad skönt att det fixade sig!! Allt kommer att ordna sig då - HÄRLIGT!!

• Liten liten kanin

Åååå, den nya är verkligen jättevacker den oxå! Gud vad svårt!

Ska vi skjuta på fikan på onsdag till lite senare på kvällen? Verkar som att fler kan då. Kanske 17 eller 18? Vad säger ni som jobbar? När kan ni? Jag är ledig dagen efter så för mig får det bli hur sent som helst. Däremot kanske jag kommer lukta brandrök när jag kommer för vi ska ha brandutbildning på jobbet den dan!
    På tänka på jobbet ja... Nu måste jag åka. Vi ses snart!

• matteve

Åh, vet ni vad??!! Jag ringde affären, å hon sa att det gick bra att byta! Jag har ju inte gjort några ändringar på klänningen, så det borde funka. Vad tycker ni?!

Svar på tråden Stockholmsbrudar