• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • matteve

Nu såg jag!!! Jag tycker la Sposa är otrooooooligt fin!!! Men de är så olika! Vilken föredrar du?

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-02-15 20:51:23 följande:
    Nu såg jag!!! Jag tycker la Sposa är otrooooooligt fin!!! Men de är så olika! Vilken föredrar du?
    Tycker lasposa är romantisk och den satt jättebra(trodde ej jag skulle passa i den) och den andra är mer wowkänsla, typ folk tappar andan..Ja du förstår. Bilden på den andra är inge bra men den var jättefin men kjolen lite too much(tom för min smak)
  • matteve

Så det lutar åt La Sposa, eller?

Godisråttan skrev 2008-02-15 21:06:18 följande:
    Tycker lasposa är romantisk och den satt jättebra(trodde ej jag skulle passa i den) och den andra är mer wowkänsla, typ folk tappar andan..Ja du förstår. Bilden på den andra är inge bra men den var jättefin men kjolen lite too much(tom för min smak)
  • Godisråttan

velar. Tokförvirrad!Blir väl bridal outlet till slut för hinner nog inte beställa fr Kina och tycker 12500:- är för mycket att lägga på klänningen...Hmmm.Den andra kan man använda överdelen igen(nyår) och man fick värsta push

• matteve

Jag måste säg att när jag såg klänningarna, så trodde jag att den andra (tvådelade) var mer "du".. men sen så kan jag verkligen tänka mig dig i en La Sposa också. Hmm... Svårt! Men du vet ju inför vilket val jag står också! haha

• Isifer

Nu har jag postat alla inbjudningar som ska postas, håller på med klänningen, beställt ringen, ordnat blanketter, fixat med musik och bla bla bla...

Guskelåv så skönt det ska bli att snacka av sig snart med folk som vet vad det är man pratar om...

• Godisråttan

Har ni något hett tips på fina prisvärda klänningar som man inte måste beställa 3 mån innan?

• matteve

Men jag tror att man kan beställa express också. Om man ber om det - säkert inget butikerna skyltar med, men det ska funka. Vet inte om det kostar extra?

Godisråttan skrev 2008-02-17 11:02:28 följande:
    Har ni något hett tips på fina prisvärda klänningar som man inte måste beställa 3 mån innan?
  • Liten liten kanin

Igår var vi på vår första valslektion! Shit vad kul det var! Å helt svettig blev man. Man får ju inte se ut så sen, svettig å röd i ansiktet när man ska vara vacker på dansgolvet, haha!

• Godisråttan

Vad kul det ska bli med fika på onsdag tjejjer!

Svar på tråden Stockholmsbrudar