Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Tråkigt när så många hoppar av dagarna innan
Onsdag 20/2 kl 16.00 på cafe Frapinos vid Hornstull
Godisråttan
Matteve
Liten liten kanin
Indil
Isifer
godisråttan - ja himmla tråkigt när man hittat en spännande tråd med fika man är nyfiken på och så fyller pojkvännen år samma dag man skall träffas första gången! Kan vi inte dra ihop en fika snart igen?? hoppas ni har/får det kul imorgon tjejer och får tid att leva ut som riktiga bridezillas en timme eller så!!
Ps. ingen som vet när bridezillas är o vilken kanal???
hahaha.. japp menar dk..
trackade paketet idag med det är i sverige nu, men jag har inte fått någon avi på posten än, men snart så!!!
Jag som inte varit med på fikat förut... Hur känner jag igen er?
Ser ni någon som verkar nervös och inte var hon ska är det antagligen jag
Haha.. kommer ihåg första gången jag träffade tjejerna. Då går jag fram till Liten liten kanin å säger att jag känner igen henne från bilden här på BT... grejjen är att hon inte har någon bild!! Tur att jag hamnade rätt iaf!
Nej, men vi kan ju mötas utanför Frapinos, som vi gjorde i början. Eller vad säger ni?
Jag tror jag siktar på bunten med tjejer som ser väldigt giftassugna ut... eller bara på gruppen av tjejer som ser förväntansfulla och fikasugna ut... eller... ehm, ja, hur känner man igen er?
Jag kanske rent av är först på plats och då måste ju ni hitta mig, hur ska ni känna igen mig?! Jag som inte varit med tidigare... får försöka stå och se förväntansfull och giftassugen ut... hur man nu gör det. Äsch, det ordnar sig säkert. Frapino är ju trots allt inte oändligt stort, det är en begränsad yta och det finns säkert bara en grupp med stockholmsbrudar där.
Eller så har alla en röd ros i vänster hand och så kör vi ett hemligt tecken, en handskakning a la frimurare. *hand under vänster ben, skaka tre gånger och tryck med tummen på kollegans hand samtidigt som du kacklar som en hund.*
Jag är den tjej som har musse pigg öron och en clown näsa.
Och jag har stålmannenoutfit. Ni kan helt enkelt inte missa mig.
Fniss!Ni är för tokiga tjejjer!
Snart ses vi!Tar med bild på klänning jag hittat. Från USA för 3500:- får hem den om 1 vecka och betalar efter jag fått den av en sv mellanhand.bra va?