• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • 0205

de är super fina båda två!! personligen gillar jag modellen på den vita mer :)

KKC skrev 2008-02-22 08:44:54 följande:
    0205: den blå eller den vita har jag tänkt beställa en av dem för att ha när jag kommer på ditt bröllop :) vet bara inte vilken (blir dock en annan färg) vilken tycker du är godkänd ;)
  • Isifer

8/3 jobbar jag så jag kan inte komma.

• Liten liten kanin

Lilla My, hur har det gått med tentorna?!

• Lilla My

Jag lägger sista handen vid nummer två av tre, ska in på tisdag. Den tredje har blivit uppskjuten så den får jag roa mig med över påsklovet, kul va?

Fast nu börjar bokrean så det blir ingen lugn och ro för det.
    Ett tips är att Magdalena Ribbings bröllopsbok Ja! - Från frieri till morgongåva kommer säljas för 79 kr. Om man nu inte visste allt om bröllop vid det här laget kanske man skulle slå till....

• ohlala

jag joinar gärna den 8/3e - vart skall vi ses??

• Liten liten kanin

De sista 2 gångerna har vi setts på Frapinos vid Hornstull, så det kanske är dags för nåt nytt förslag? Å andra sidan har de en supergod buffé på helgerna... Mmmm...

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-02-25 08:46:52 följande:

De sista 2 gångerna har vi setts på Frapinos vid Hornstull, så det kanske är dags för nåt nytt förslag? Å andra sidan har de en supergod buffé på helgerna... Mmmm...
    Ja frapinos är ju kanon!
  • ohlala

men är det inte kul m ngt nytt? Jag menar det är ju inte jukkasjärvi vi bor i utan sthlm och med det en massa olika cafeer - hade vart himmla kul att testa sig runt lite.

Svar på tråden Stockholmsbrudar