Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
synd att man inte kunde komma.
fler som gifter sig nästa år?
ville verkligen komma idag men min lilla skruttis är så förkyld :(
Missuppfattade jag något?
Det var väl idag kl.16 utanför Frapino? Stod och väntade.
Paketet är här!
Nu får vi få ihop en fika så alla kan få sin choklad!
Hoppas ni hade trevligt idag!
Gjorde du? Jag kom 10 minuter innan, men gick in för att jag frös! Men oj då.. du skulle kommit in och tittat efter oss. Vad synd...
Det blir fler fikor tjejer! Det är så mysigt att få snacka bröllop över en kopp kaffe.. eller salladsbuffé
Morning tjejjer!
Ville bara tacka för igår. Alltid trevligt!Min (nya)förlovningsring blir klar nästa vecka weeehhh! och veckan efter det kommer vigselringen. Min klänning är beställd efter mina mått och kommer nästa vecka förhoppningsvis. Valde vit färg.
Tack själv! Alltid lika kul!
Glömde säga att om du behöver fler såna där "diamanter" att sprida på borden så finns det på Åhléns! Lite större än dina tror jag, såg dem bara i förbifarten ungefär vid blockljus å sånt. Så du vet!
Jag är ledig idag, aaaaaahhhh!!! Så vad gör jag? Jo, hänger här! Haha!
åh, hade ju velat vara med igår! men nästa gång lutar det åt en helgfika va? 0205 har ju saker att dela ut, inte till mig men jag följer gärna med och fikar ändå ;)
0205: i mitt galleri finns klänningen som jag tillslut har valt. kommentar tack! :) kommer nog beställa från kina...
Åh, vad skönt att ha det klart!! Jag ska kolla klänning idag.. och HITTA DEN!! Ska bli kul att få se bilderna på frisyrerna nästa gång.
Kunde inte sova inatt, för jag vet att han sätter sig på ett plan idag!! Ahh! Var så glad igår, att jag hoppade jämfota på Södra station (när ingen såg!) Värsta ungen.. men åh, vad mysigt det ska bli!!!!
Ha en bra dag tjejer!