• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • Godisråttan
    ohlala skrev 2008-02-25 12:02:32 följande:
    men är det inte kul m ngt nytt? Jag menar det är ju inte jukkasjärvi vi bor i utan sthlm och med det en massa olika cafeer - hade vart himmla kul att testa sig runt lite.
    Javisst!Kom med ett förslag?
  • 0205

Hej girls..

ang drageérna så måste jag säga att jag är jätte nöjd med mina men jag köpte alldeles för lite. Hade tänkt anv ett paket till favours o ett till att dekorera med (skulle vara ca 400 st i varje förpackning) men båda två räckte inte ens till favorus, får dryga ut o köpa annat godis med :(

Lite tråkigt.. men annars är jag nöjd med dem :)

Börjat ny tjänst nu, så slutar 15.30 om dagarna.. så nu kan jag följa med på en fika 16 på en vardag!
    När är nästa vardags fika?

• Godisråttan
    0205 skrev 2008-02-25 20:49:34 följande:
    Hej girls..ang drageérna så måste jag säga att jag är jätte nöjd med mina men jag köpte alldeles för lite. Hade tänkt anv ett paket till favours o ett till att dekorera med (skulle vara ca 400 st i varje förpackning) men båda två räckte inte ens till favorus, får dryga ut o köpa annat godis med :(Lite tråkigt.. men annars är jag nöjd med dem :)Börjat ny tjänst nu, så slutar 15.30 om dagarna.. så nu kan jag följa med på en fika 16 på en vardag!När är nästa vardags fika?

Säg en dag!Jag vill ha mina drageer
  • Godisråttan
    ohlala skrev 2008-02-26 12:33:55 följande:
    ngt espressohouse maybe
    Javisst det är bara att komma med förslag om dag, tid och plats.
  • ohlala

jo men den 8 som en del har sagt här - sen tycker jag nästan att alla espressohouse är rätt bra om man är många. Det vid stureplan eller den mittemot panduro (kungsgatan)

• Godisråttan
    ohlala skrev 2008-02-26 12:39:21 följande:
    jo men den 8 som en del har sagt här - sen tycker jag nästan att alla espressohouse är rätt bra om man är många. Det vid stureplan eller den mittemot panduro (kungsgatan)
    Så svårt med pakering inne i city
  • Godisråttan

men iofs det är ju helg och då borde jag hitta..

• ohlala

det är mina stammishak - stureplan och kungsgatan men det finns ju massa fler som säkrt är lika bra. och som har nära till parkering o T-bana

Svar på tråden Stockholmsbrudar