• 0205

Stockholmsbrudar

Hej brudar..

inte kunnat logga in på Bt på några dagar.. men nu kom jag in

Tänkte beställa drageerna nu i början av nästa vecka, vilka ska vara med o hur många ska ni ha av, o i vilken färg?

När jag räknat ut frakten per person så berättar jag hur mkt ni ska sätta in på mitt konto.

Åh, vad kul, velat beställa dessa länge nu!

Skriv i min gb.

Kram på er!

• 0205

Hej, kan inte komma idad, ska på 1 års kalas, annars hade jag gärna hängt med! Men nästa gång hoppas jag VERKLIGEN jag kan hänga på!

• 0205

Jag kan inte logga in på bt för det mesta, så irriterande!

Nu tänkte jag beställa hjärtana på måndag, de som ska vara med får gärna maila mig (pga strulet med inlogg här på bt)

therese.storm@hotmail.com
    Maila namn o hur många paket ni ska ha av vilken färg/färger ni är intresserad av.

När jag vet hur många som ska vara med o beställa kan jag räkna ut fraktpriset vi delar på.

För er som missat, här är drageérna:
    www.chocolatetradingco.com/search.asp&order=undefined

Finns även dessa om man är intresserad:www.chocolatetradingco.com/search.asp&Keyword=CTCT73

På måndag beställer jag, maila innan dess.

KRAM

• 0205

Hej brudar!

Beställde drageérna precis

Skickade ut inbjudningarna idag, så de kommer fram imorgon, känns super bra!

• 0205

Hej girls..

har trackat paketet på nätet och chokladen har lämnat fanmark på väg hit.. så paketet borde komma rätt snart!

Säger till när det anlänt!

Kram på er!

• 0205

hahaha.. japp menar dk..
    trackade paketet idag med det är i sverige nu, men jag har inte fått någon avi på posten än, men snart så!!!

matteve skrev 2008-02-18 19:34:10 följande:
    haha.. antar att du menar Danmark Jag läste det som att du var arg först!!
  • 0205

Paketet är här!

Nu får vi få ihop en fika så alla kan få sin choklad!

Hoppas ni hade trevligt idag!

• 0205

KKC

Jätte fin ^^
    Vad är den blåa o den andra vita klänningen till? Bridesmaide och?

Ser fram emot middagen med dej o Linda!

• 0205

de är super fina båda två!! personligen gillar jag modellen på den vita mer :)

KKC skrev 2008-02-22 08:44:54 följande:
    0205: den blå eller den vita har jag tänkt beställa en av dem för att ha när jag kommer på ditt bröllop :) vet bara inte vilken (blir dock en annan färg) vilken tycker du är godkänd ;)
  • 0205

Hej girls..

ang drageérna så måste jag säga att jag är jätte nöjd med mina men jag köpte alldeles för lite. Hade tänkt anv ett paket till favours o ett till att dekorera med (skulle vara ca 400 st i varje förpackning) men båda två räckte inte ens till favorus, får dryga ut o köpa annat godis med :(

Lite tråkigt.. men annars är jag nöjd med dem :)

Börjat ny tjänst nu, så slutar 15.30 om dagarna.. så nu kan jag följa med på en fika 16 på en vardag!
    När är nästa vardags fika?

• 0205

Det är vardagar som gäller Ger massagebehandlingar på helgen ofta, så den tid som är över vill jag spendera med min familj.

Jag kan mån eller tis nästa vecka! Skriv upp er den dagen ni kan

Mån 3/3 kl. 16.00 Något fik vid St. Eriksplan
    0205

Tis 4/3 kl. 16.00 Något fik vid St. Eriksplan
    0205

• 0205

japp, jag kommer, hade inte skrivit upp mig annars..

Godisråttan skrev 2008-02-29 09:01:48 följande:
    Blir det någon fika?Det är ju denna som är mer aktuell...0205 det är viktigt du är med då jag ska ta drageer till matteve och liten kanin också.mån 3/3 kl 16.00 på bönor och bakat vid st eriksplan0205Godisråttanohlala
  • 0205

Linda är underbar på att baka, rekommenderar henne varmt!!!!!

• 0205

Jag som tipsade godisråttan om henne, Linda är en vän till mig

Hon gör det ni vill ha, custom made, hemmifrån

Som sagt, rekommenderar varmt!

KKC och jag kan intyga på hur goda de är ´

Vad ska ni göra i helgen?

Själva ska vi eventuellt leta efter plats för vigseln..

• 0205

holysweet heter hon som gör tårtorn här på BT, checka in hennes sida o fråga henne själv :)

• 0205

KOmmer inte in på sidan från google heller ???
    Så nyfiken nu. Kan du inte lägga in bild i galleriet?

matteve skrev 2008-04-13 01:35:53 följande:
    Okej, tjejer - sök så här [ "pearls of friendship" dogeared ] på Google, så kommer det upp!
Svar på tråden Stockholmsbrudar