Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Hejsan
Tappade bort er där ett tag, undrar nu om ni har några bra tips på band eller dj att ha till festen? För ett bra pris.
Budgeten börjar stramas åt nu.
Skönt att höra. Har inte bokat 100%igt, ska kolla upp lite mer.. vore kul att se lite bilder av de hon sminkat innan! Men jag blev rekommenderad henne, så hon verkar ju duktig.
Snart får jag hämta ut mina skor på posten!!! GAHH!!
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-14 10:50:00 följande:
undrar oxå, bor du i sthlms trakten? kanske att den personn vi göra fler hår :)
Haft vigselsamtal idag!!!!Jag skrattar fortfarande Prästen skulle sjunga psalmer och jag och mannen kunde inte titta på varandra för då skulle vi få skrattanfall. Ja han är jättegullig!MEN NU TILL DET HEMSKA!!!!!!!!!!!!!!!!Jag får inte gå in i kyrkan själv!!!!!Måste gå med mannen!!What?Trodde man inte fick bli överlämnad av pappa men att man fick gå in själv..grrr...blev såååå ledsen.
Var och beställde ringen. Kommer se ut som Matteves ringar ungefär(ska droppa min förlovningsring helt och göra om den hehe
kan lixom inte glädja mig åt ringen för jag tänker på det med ingången i kyrkan..Jag har ju haft denna vision i hela mitt liv!arghhhh!Kan inte byta kyrka för inbjudningskorten är skickade...
Godisråttan, vad tråkigt! Jag har hemska farhågor att det vi har tänkt oxå ska vara "förbjudet". T ex så ska vi ha en manskör sjunga a capella som ingångsmusik. Kanske man inte får, man kanske måste ha orgel? Man har ju ingen aning om sånt där... :( Det blir såklart superfint allting för er ändå, var så säker! Men det är ju trist när man varit så säker på hur man vill ha det.
Brud-08 skrev 2008-02-14 15:14:52 följande:
Tror ni att om jag går in ensam och så kommer Kristoffer och möter mig efter altargången funkar?
Det tror jag skulle vara jättefint! Frågan är om det är ok då, eftersom de var så stenhårda på att inte gå in själv... Lycka till gumman!!!
Liten liten kanin skrev 2008-02-15 08:46:35 följande: