• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • matteve

Ja, det kan vi ta! Me like.

Lycka till Lilla My - hang in there! Jag är snart där jag med...

• Godisråttan

Fyll på listan
    Onsdag 20/2 kl 16.00 på cafe Frapinos vid Hornstull

Godisråttan
    Matteve
    Liten liten kanon

• Liten liten kanin

Hahahahaha, Kanon??? Hihihi!

• Liten liten kanin

Matteve: Ser din cake topper ut precis som på bilden i ditt galleri? Den på somethingblue.dk ser inte likadan ut, ingen slöja med å brudgummen sitter på huk istället för står på knä som på din bild... Tänkte beställa, men den du har i galleriet är ju mycket finare.
    Haha, och där mina tjejer har vi dagens i-landsproblem!

• Godisråttan
    Godisråttan skrev 2008-02-11 10:46:07 följande:
    Fyll på listanOnsdag 20/2 kl 16.00 på cafe Frapinos vid HornstullGodisråttanMatteveLiten liten kanon
    hahaha ooopppsss
  • matteve

Visst går han ner på ett knä i verkligheten, men det följer med en slöja också! Det är omöjligt att hitta den på bilden, har sökt som en galning, men den här som jag har är i övrigt likadan, förutom just hans ben!

Liten liten kanin skrev 2008-02-11 11:00:52 följande:

Matteve: Ser din cake topper ut precis som på bilden i ditt galleri? Den på somethingblue.dk ser inte likadan ut, ingen slöja med å brudgummen sitter på huk istället för står på knä som på din bild... Tänkte beställa, men den du har i galleriet är ju mycket finare.Haha, och där mina tjejer har vi dagens i-landsproblem!
  • Godisråttan

Ingen mer som vill med på fikat?

• matteve

Vill bara dela med mig av mina planeringsframgångar: Jag har beställt skor nu!! Hoppas bara att de har samma ivory-färg som klänningen.. annars är det fri retur iaf.

Svar på tråden Stockholmsbrudar