Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Jag kan inte logga in på bt för det mesta, så irriterande!
Nu tänkte jag beställa hjärtana på måndag, de som ska vara med får gärna maila mig (pga strulet med inlogg här på bt)
therese.storm@hotmail.com
Maila namn o hur många paket ni ska ha av vilken färg/färger ni är intresserad av.
När jag vet hur många som ska vara med o beställa kan jag räkna ut fraktpriset vi delar på.
För er som missat, här är drageérna:
www.chocolatetradingco.com/search.asp&order=undefined
Finns även dessa om man är intresserad:www.chocolatetradingco.com/search.asp&Keyword=CTCT73
På måndag beställer jag, maila innan dess.
KRAM
Har mailat dig nu!
Hej andra sthlm brudar!
Blir de nån fika nån gång?
Nu har jag nästan gjort klart alla inbjudningskort. Det enda som är kvar är att smälta sigillen och stämpla hjärtat på silversigillen. Fixar nog med det på lör kväll och så skickas de 13 feb och de har 1 månads osa tills 15 mars.Weeeeeehhh!
0205, you got mail!
Fyyyy vad trött jag blir, kom inte in här på hela dan igår. Kanske mest trött på mig själv som blir så upprörd...
Idag är jag ledig så jag tänkte åka in till stan å hitta fyrkantiga kuvert som rymmer en CD-skiva. Vi tänkte fixa ett gäng färdigfrankerade såna med skiva i å vår adress på, så gästerna får bränna sina bilder och skicka till oss. Ujujuj, inbjudan, CD-kuvert, tackkort... Många frimärken blire...
0205
You got mail
Blir också såååå trött på BT. får ju panik när man inte kommer in på en hel dag. Arrgghhh!
Jag kan inte nästa lördag, jobbar. Men lördagen därpå, den 23:e! Kl 12 var ju bra sist!
Jag hittade inga bra kuvert på stan... Men jag hittade en drop in-frisör! Ganska nöjd med dagen ändå!
Liten liten kanin: jättebra idé, det där med cd-skivorna...
Min älskling kommer den 22:a , så då kan inte jag. Men det blir ju fler gånger..
Blir också lite irri när jag inte kommer in på BT, vaddå addicted?!!
Förresten, måste få berätta att jag hittade de perfekta handskarna idag till klänningen! blir nog super fint! Och jusste - vi bokade van der Nootska. Sååå skönt att ha det klart!