Stockholmsbrudar
Godmorgon tjejer!!! Imorgon ska jag beställa min ring!!! Och sätta mig ner med floristen och gå igenom allt med brudbuketten osv!!!!! Dessutom så har min älskade M2b hittat våran gästbok!!!
Godmorgon tjejer!!! Imorgon ska jag beställa min ring!!! Och sätta mig ner med floristen och gå igenom allt med brudbuketten osv!!!!! Dessutom så har min älskade M2b hittat våran gästbok!!!
Jeii det ser ut som att jag är ledig på onsdag!!!! vet att jag ska på en utbildning på antingen onsdag eller torsdag har inte skrivit upp det i almanackan men jag kollar det så fort jag kommer till jobbet idag!!!
Hejje Pumpkin trevligt att du har hittat hit!!!
Det har vart fika en helgdag, det är lite olika varje gång...*ler* Själv har jag bara lyckats vara med en gång...Dumma jobb..*hehe*
Det hoppas jag verkligen att du kommer kunna!
Ooo den ska jag kolla upp på en gång!!! Tack så mkt!
Hej tjejer!!!
sorry att jag inte har vart här på länge... har vart sjukt mkt på jobbet... lediga dagar nä ska man ha det.... har knapt sett min M2b på 2 veckor...*ler* men nu hoppas jag att det kommer lugna ner sig när vi får full bemanning på jobbet igen! vi har nämligen bara varit två st.... *muttrar*