• KKC

Stockholmsbrudar

Åh, hej! Jag vill oxå följa med men vet inte vad jag ska säga till sambon, är bara på friar stadiet än men om jag får ett JA så blir det bröllop i juli... friar 29/2 :)

Hm, får följa med på nästa träff om jag inte kommer på någon smart ursäkt ;)

• KKC

hm, kan ju säga att jag ska in till stan å köpa en födelsedagspresent till en vän som fyller år...
    ska fundera på det så återkommer jag :D

• KKC

åh, har bestämt mig för att ljuga ihop något så att jag kan komma, låter för trevligt för att missa ;)

• KKC

fast jag blir sen eftersom jag slutar först 16,45 och jobbar i bromma...

• KKC

pumpkin: finns säkert chokladbollar där med ;)

• KKC

undrar oxå, bor du i sthlms trakten? kanske att den personn vi göra fler hår :)

• KKC

Matteve: Oj vad svårt! Båda är verkligen jätte fina!! Gå till butiken och prova den andra, ta med den du redan har och prova den med så känner du nog vilken som känns bäst!

• KKC

Hej tjejer!
    Jag kommer inte kunna komma på onsdag :( Men hoppas på en helgfika snart :D

• KKC

ville verkligen komma idag men min lilla skruttis är så förkyld :(

• KKC

åh, hade ju velat vara med igår! men nästa gång lutar det åt en helgfika va? 0205 har ju saker att dela ut, inte till mig men jag följer gärna med och fikar ändå ;)

0205: i mitt galleri finns klänningen som jag tillslut har valt. kommentar tack! :) kommer nog beställa från kina...

• KKC

godisråttan: har inte tillgång till ditt galleri :(

• KKC

verkilgen skit snygg! som sagt, kommer sitta som gjutet! :)

• KKC

0205: den blå eller den vita har jag tänkt beställa en av dem för att ha när jag kommer på ditt bröllop :) vet bara inte vilken (blir dock en annan färg) vilken tycker du är godkänd ;)

• KKC

jag träffas gärna på helgen men helst före 16 för jag bör nog vara hemma till 16 igen... typ lunch passar mig bättre...

• KKC

Åh, jag kan inte på lördag heller

får väl bli nästa gång (igen)

Svar på tråden Stockholmsbrudar