Stockholmsbrudar
gaaah nej jag kan inte heller fika imorgon men måste säga att jag är kär i La Sposas klänningar...och har precis hittat en underbar Vera Wang!
gaaah nej jag kan inte heller fika imorgon men måste säga att jag är kär i La Sposas klänningar...och har precis hittat en underbar Vera Wang!
jag undrar som allstared? hur länge har ni träffats? när skall ni gifta er (ungefär) och tar ni med er grejer på fikorna - det gör ni väl inte men undrar ändå .
tyvärr så kan jag inte imorgon...
vart brukar ni träffas? är det ts som håller i fikan? hur många är ni?
godisråttan - ja himmla tråkigt när man hittat en spännande tråd med fika man är nyfiken på och så fyller pojkvännen år samma dag man skall träffas första gången! Kan vi inte dra ihop en fika snart igen?? hoppas ni har/får det kul imorgon tjejer och får tid att leva ut som riktiga bridezillas en timme eller så!!
Ps. ingen som vet när bridezillas är o vilken kanal???
åh 9e mars skulle passa topp för mig
jag joinar gärna den 8/3e - vart skall vi ses??
men är det inte kul m ngt nytt? Jag menar det är ju inte jukkasjärvi vi bor i utan sthlm och med det en massa olika cafeer - hade vart himmla kul att testa sig runt lite.
ngt espressohouse maybe
jo men den 8 som en del har sagt här - sen tycker jag nästan att alla espressohouse är rätt bra om man är många. Det vid stureplan eller den mittemot panduro (kungsgatan)