Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar

fast då är du ju redan gift

• Godisråttan

jag gifter mig 3 maj men har inte tid att ses mer innan bröllopet!Nu måste jag fara

• Godisråttan

Tack för igår tjejjer! Alltid lika trevligt.

• Godisråttan

åhhh pincic låter mysigt!

• Godisråttan
    AllStared skrev 2008-04-24 16:53:26 följande:
    Hihi ja som de ser ut nu iaf, hoppas pyret stannar kvar där inne bara. :D
    Grattis! Var det planerat?
  • Godisråttan

ska göra läpparna idag. Wish me luck!Får väl hoppas jag inte ser ut som kajsa anka efteråt

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-04-25 11:04:41 följande:

Haha, det blir säkert bra Godisråttan! Lycka till! Men du vet att vi tycker du är fin som du är!
    hihi jo jag vet!Men har fått en fixidé och då går det inte att stoppa mig fy ä livrädd ska förebygga smärtan med 2 ipren.
  • Godisråttan

jo d fixar sig. Ska bara ta i lite på överläppen och inget i underläppen.

• Godisråttan

Helena
    Åhhh vad mysigt det låter med tjejmiddagar och bruch i solen

• Godisråttan

Nu har de nappat min karl Han har på sig en för lite poliströja(tillhörande en 8åring)och min kille är bredaxlad och vältränad så ni kan ju tänka er hur det måste se ut

De ska spela paintball, sumobrottning i rålis, basta o duscha i sturebadet och sedan gå ut o käka. Hoppas de får kul!Inte fööör kul bara

• Godisråttan

Åhhhh vad nöjd jag blev!Läkaren var fantastisk!Det tog 2 min och blev kanonsnyggt!Först stack han tre gånger sidan, och mitten och då såg det helt naturligt ut inte så stor skillnad men då bad jag han fylla på sidorna och då blev d precis som jag ville. Nu har jag världens plutmun Och kanonpris!Kan rekomenderas!Nu ska jag ut på söder och dricka vin med väninna.Kraaam

• Godisråttan

Så då vara svensexan avklarad!De hade varit på golden hits och han blev tvungen att sjunga i en rosa helikopter på karioken Han ville sjunda värsta bästa tjejjen med magnus uggla o tillägna mig. Sött!Kom hem runt 02.00 så det var ok!

• Godisråttan

Så då har man blivit hippad dåFick ett sms kl 11 igår morse. Packa bikini, träningskläder, smink och fina kläder och kom ner till taxin om 20 min. hjälp!Min sambo visste om allt såklart. Jag hade ingen aning!När jag kom ut satt min toastmadame i taxin och det bar av till södertälje. Vi blev avsläppta på ett industriområde där vi mötte mina andra vänner. Sedan skulle vi till ett helt fantastiskt ställe och spelade beachvolleyboll. Det var som man åkte till thailand. Det var palmer och sand och glada lampor. Kanonställe! Vi drack en massa paraplydrinkar och spelade. Sedan hämtade en txi oss och vi åkte till sydpolen där vi hade spa och relax och åt mat. De hade såklart fixat sådan mat jag älskar. Vi fixade oss och sedan blev vi upphämtade av en taxi igen och det bar av till stockholm. De hade bokat en supermysig restaurang typ libanesisk mat med 14 st smårätter. Där hade de dukat upp med vin, champagne och en rosa boa, ett trollspö och en tiara. (princess look alike) Maten var kanon! Bara sådant jag älskar, oxfile, kyckling, halloumi, vinbladsdolmar, kronärtskocka mm Sedan vid 20 åkte vi taxi igen och då till blue moon bar där vi hade ett bord uppdukat med världens fruktfat och spritbord. Spritbordet bestod av malibu och ananas typ pina colada som ä min favvodrink. Allt måste ha kostat multum och såklart fick jag inte betala en krona. Det var en fantastisk dag och kväll och jag är så glad att mina vänner gjort detta för mig! Gifter mig om en vecka!

Svar på tråden Stockholmsbrudar