Inlägg från: Liten liten kanin |Visa alla inlägg
  • Liten liten kanin

Stockholmsbrudar

0205, you got mail!

Fyyyy vad trött jag blir, kom inte in här på hela dan igår. Kanske mest trött på mig själv som blir så upprörd...

Idag är jag ledig så jag tänkte åka in till stan å hitta fyrkantiga kuvert som rymmer en CD-skiva. Vi tänkte fixa ett gäng färdigfrankerade såna med skiva i å vår adress på, så gästerna får bränna sina bilder och skicka till oss. Ujujuj, inbjudan, CD-kuvert, tackkort... Många frimärken blire...

• Liten liten kanin

Jag kan inte nästa lördag, jobbar. Men lördagen därpå, den 23:e! Kl 12 var ju bra sist!
    Jag hittade inga bra kuvert på stan... Men jag hittade en drop in-frisör! Ganska nöjd med dagen ändå!

• Liten liten kanin

Hejhej! Jag har inte varit inne på BT på 2 dagar!! Det e nog rekord sen jag började hänga här! Haha, har haft fullt upp med att bli äldre än nånsin...
    Vad kul att det kommit till några fler! Välkomna!
    Jag fikar gärna ons, tors eller fredag nästa vecka! Eller lördagen oxå för den delen. Lördag den här veckan jobbar jag.
    Fixat sen sist: Fått pappa att lova att hämta oss i Sthlm på fredagen med alla saker, klänning, prydnader till festlokalen, festprogram... Blir nog mycket att släpa på.

• Liten liten kanin

Då kan jag en timme senare. Kl 1600 är mitt bud!

• Liten liten kanin

Ja matteve, jag lovar att skärpa till mig!

Men ska vi boka onsdag 20:e 1600 då? Får bli snart igen efter det för er som inte kan just då. Lilla My, lycka till med pluggandet!

• Liten liten kanin

Hahahahaha, Kanon??? Hihihi!

• Liten liten kanin

Matteve: Ser din cake topper ut precis som på bilden i ditt galleri? Den på somethingblue.dk ser inte likadan ut, ingen slöja med å brudgummen sitter på huk istället för står på knä som på din bild... Tänkte beställa, men den du har i galleriet är ju mycket finare.
    Haha, och där mina tjejer har vi dagens i-landsproblem!

• Liten liten kanin

Matteve: Är det skorna i ditt galleri? De är superfina! Skönt med lagon hög klack...

Snart är det fiiiika!!!

...Å imorrn ska vi posta inbjudningarna ju! Spännande!

• Liten liten kanin

Vad kul, nu blir vi några stycken!

Godisråttan: Ja jag räknar kallt med att de kommer fram nästa dag då. Däremot ska vi skicka några utomlands ju å det har jag totalt glömt bort, så de kommer komma fram senare. Nåja, de kanske inte har "Valentine´s day" på samma datum i Frankrike å USA... Vet inte...

• Liten liten kanin

Vänta, vi har tappat en på vägen. Såhär ska det vara! :

Onsdag 20/2 kl 16.00 på cafe Frapinos vid Hornstull

Godisråttan
    Matteve
    Liten liten kanin
    Indil
    Isifer
    bluebride
    KKC

Jag postade inbjudningarna för en timme sen!!!!!

Svar på tråden Stockholmsbrudar