• matteve

Stockholmsbrudar

Vill bara dela med mig av mina planeringsframgångar: Jag har beställt skor nu!! Hoppas bara att de har samma ivory-färg som klänningen.. annars är det fri retur iaf.

• matteve

Naeee... Fy va gott det ska bli! å kul med för den delen!

Godisråttan skrev 2008-02-13 08:46:25 följande:
    Hittar alla?Onsdag 20/2 kl 16.00 på cafe Frapinos vid HornstullGodisråttanMatteveLiten liten kaninIndil bluebrideKKC
  • matteve

vad roligt att vi förökar oss! Eller ökar iaf.. hahaha

tobiasochlinda - hänger du med på fikan också? I så fall är det bara att skriva in ditt namn i fikalistan

Onsdag 20/2 kl 16.00 på cafe Frapinos vid Hornstull

Godisråttan
    Matteve
    Liten liten kanin
    Indil
    Isifer
    bluebride
    KKC

• matteve

Men, passar det bättre för alla om vi tar fikan senare på onsdag, eller?! Mig spelar det ingen roll! The more the merrier!

Å tjejer, är 2000 kr för sminkning och håruppättning + en provgång innan, dyrt? Hon kommer hem till mig och gör det. Har ingen koll...

Ha en mysig alla hjärtans dag idag!!

• matteve

Skönt att höra. Har inte bokat 100%igt, ska kolla upp lite mer.. vore kul att se lite bilder av de hon sminkat innan! Men jag blev rekommenderad henne, så hon verkar ju duktig.

Snart får jag hämta ut mina skor på posten!!! GAHH!!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-14 10:50:00 följande:

matteve: Tycker det låter som ett jättebra pris, så det ska du satsa på! Jag betalar 3800kr för smink och hår för mig och min tärna, då kommer hon hem till mig och gör oss.
  • matteve

Håller med Liten liten kanin, hoppas det ordnar sig. Och att möta honom i altargången låter superfint tycker jag! Så hade jag nog gjort om jag inte hade fått gå in med pappa. Lycka till idag!! *kram*

• matteve

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!! Måste bara få avreagera mig. Jag har hittat en klänning...till. Som jag vill ha. Den är i samma stuk som min, fast jättefin!

Grejjen är att min nuvarande klänning OCH den nya, är från en tärn-kollektion Men det gör ju inget. Är jag galen?!!! Kan jag köpa den nya, å sälja den gamla? Vet inte vad jag ska göra...

• matteve

hahaha.. ja, den svarta är samma som den jag har!! Jag har lagt upp en bild på den nya också.. den e blå Men men, jag vet inte! Tycker att den andra är sååå vacker i axlarna, och där bak! Det är samma designer å allt, så de påminner ju om varandra. Men visst är den jag har också fin.

Pumpkin: Det är Sandra Joelsson - blev tipsad om henne via BT. Verkar jättetrevlig

• matteve

Godisråttan: Åh, vad skönt att det fixade sig!! Allt kommer att ordna sig då - HÄRLIGT!!

• matteve

Åh, vet ni vad??!! Jag ringde affären, å hon sa att det gick bra att byta! Jag har ju inte gjort några ändringar på klänningen, så det borde funka. Vad tycker ni?!

Svar på tråden Stockholmsbrudar