Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar

Tror ni att om jag går in ensam och så kommer Kristoffer och möter mig efter altargången funkar?

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-02-15 08:46:35 följande:

Det tror jag skulle vara jättefint! Frågan är om det är ok då, eftersom de var så stenhårda på att inte gå in själv... Lycka till gumman!!!
    Tack vad gullig du är. Blev verkligen jätteledsen över detta men ska ringa vår präst idag ocg fråga tror jag eller direkt till församlingen..
  • Godisråttan

Matteve
    Din är jättefin men om du har magkänslan att den andra är the one så kan du sälja den andra tycker jag. dock tycker jag att den klänning du har är verkligen DU.

Jag tror det kommer ordna sig med ingång i kyrkan. Pratade med världens gulligaste två damr först en på sv kyrkan i uppsla och sedan en fr församlingen och hon skulle ordna allt och jag skulle inte oroa mig. Kommer nog dock att byta präst...Är så glad nu!

• Godisråttan

Jag tycker vi tar kl 16 nu som vi bestämt och så kan vi ju ta en till fika ganska snart inpå fast en helg.

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-02-15 13:47:01 följande:
    Åh, vet ni vad??!! Jag ringde affären, å hon sa att det gick bra att byta! Jag har ju inte gjort några ändringar på klänningen, så det borde funka. Vad tycker ni?!
    Jag tycker helt klart den första är finast. Den som du redan köpt!
  • Godisråttan
    matteve skrev 2008-02-15 20:51:23 följande:
    Nu såg jag!!! Jag tycker la Sposa är otrooooooligt fin!!! Men de är så olika! Vilken föredrar du?
    Tycker lasposa är romantisk och den satt jättebra(trodde ej jag skulle passa i den) och den andra är mer wowkänsla, typ folk tappar andan..Ja du förstår. Bilden på den andra är inge bra men den var jättefin men kjolen lite too much(tom för min smak)
  • Godisråttan

velar. Tokförvirrad!Blir väl bridal outlet till slut för hinner nog inte beställa fr Kina och tycker 12500:- är för mycket att lägga på klänningen...Hmmm.Den andra kan man använda överdelen igen(nyår) och man fick värsta push

• Godisråttan

Har ni något hett tips på fina prisvärda klänningar som man inte måste beställa 3 mån innan?

• Godisråttan

Vad kul det ska bli med fika på onsdag tjejjer!

Svar på tråden Stockholmsbrudar