Stockholmsbrudar
Tror ni att om jag går in ensam och så kommer Kristoffer och möter mig efter altargången funkar?
Tror ni att om jag går in ensam och så kommer Kristoffer och möter mig efter altargången funkar?
Liten liten kanin skrev 2008-02-15 08:46:35 följande:
Matteve
Din är jättefin men om du har magkänslan att den andra är the one så kan du sälja den andra tycker jag. dock tycker jag att den klänning du har är verkligen DU.
Jag tror det kommer ordna sig med ingång i kyrkan. Pratade med världens gulligaste två damr först en på sv kyrkan i uppsla och sedan en fr församlingen och hon skulle ordna allt och jag skulle inte oroa mig. Kommer nog dock att byta präst...Är så glad nu!
Jag tycker vi tar kl 16 nu som vi bestämt och så kan vi ju ta en till fika ganska snart inpå fast en helg.
Jag har ändrat mig i klänningval!!!!Och är jäääkligt sent ute!!!!Vill ha en med hjä'rtformad överdel typ korsettaktig och mer glitter på och en stor kjol med släp alternativt en lasposa sjöjungrfrumodell. Jag länkar:
www.brides.com/fashion/dresses/gallery/weddin.../
eller
www.lasposa.info/ls2008/index_real.html(bild nummer 2)
velar. Tokförvirrad!Blir väl bridal outlet till slut för hinner nog inte beställa fr Kina och tycker 12500:- är för mycket att lägga på klänningen...Hmmm.Den andra kan man använda överdelen igen(nyår) och man fick värsta push
Har ni något hett tips på fina prisvärda klänningar som man inte måste beställa 3 mån innan?
Vad kul det ska bli med fika på onsdag tjejjer!