Inlägg från: Annas bröllop 2008 |Visa alla inlägg
  • Annas bröllop 2008

Vasa-Brudar?

Ännu en här! Bröllop 2.9.2008

• Annas bröllop 2008

Hur går det för er Vasabrudar med planeringen?? Framåt eller är det nån annan än jag som inte kommer nån vart nu just???

• Annas bröllop 2008

Hade tänkt köpa här i Oslo, men nu ser det ut att bli en kinadress här oxå..endera www.918.no 1600 nok eller lillsessan 4200 sek.Tryggare med lillsessan men dyrare. Orginalklänningen jag vill ha kostar ca 12000 nok,cirka 1500 euro. Min klänning finns oxå i mitt galleri förutom dom justeringar som ska göras!

• Annas bröllop 2008

Vet inte riktit ännu. Hade tänkt skicka save the date kort för att vara lite ovanlig.. vet bara int om nån förstår vad det är....:=)
    Annars tror jag inbjudningarna går ut i april-maj och sista osa blir 1 augusti.(Bröllop 6 september)

• Annas bröllop 2008

Haha! Det var kul!

• Annas bröllop 2008

Vi (eller jag) funderade oxå på någon sorts överraskningsdans.. men när båda har två vänsterfötter är det inte så enkelt!!! Men skulle vara sååå kul. Kanske det löser sig om man hittar nån som är villig att lära en,och har långa nerver! Finns så många ideer så det skulle behövas minst två bröllopsfester för att hinna med allt!

• Annas bröllop 2008

Vi ska ha Paschinsky. Bokade henne för ett tag sen. Hennes foton är väldigt vackra..

• Annas bröllop 2008

oj! om jag det kunde minnas... hmm.. runt 120? tror jag minsann.. för studiofotografering.

• Annas bröllop 2008

Nu har även jag bestämt mig angående min klänning! Äntligen! Har vait mycket velande fram och tillbaka... Har beslutat mig för en klänning från Rosamor i Seinäjoki! BRUDAR! Bättre betjäning får man leta efter!! Helt underbart ställe. Det blir en klänning av Sis Idman, sååå vacker. Så nu ska jag beställa mina skor som nästa uppgift. Håller på tillverkar save the date korten, hoppas dom blir klara snart!
    Smycken blir nog något lite enklare, eftersom slöjan och kronan är så maffiga. Slöjan är en hellång med 2,5 meters släp och broderier.. Endast halsband och små örhängen. Får ju RINGEN sen oxå att pryda finget med!

Svar på tråden Vasa-Brudar?