Vasa-Brudar?
Halloj! Finns här flera brudar från Österbotten (Finland) som ska gifta sig i sommar? Vore kul att kunna utbyta tips och ideer..
Juli-8
Halloj! Finns här flera brudar från Österbotten (Finland) som ska gifta sig i sommar? Vore kul att kunna utbyta tips och ideer..
Juli-8
Hej, en till från Vasa (Korsholm) här. Dock så ska jag inte gifta mig i sommaren utan februari 09.
Hej !
Här är en till från ÖB (korsholm) som kommer att gifta sig 2.8-08.
Ännu en här! Bröllop 2.9.2008
Hej har ni någon erfarenhet av Guldsmedsverkstader i Vasa regionen som designar egna unika vigselringar?
Vad kul att höra från andra finlandssvenskar! Alltid bra att kunna byta tankar och ideér med någon. Vi har inte berättat åt våra bekanta ännu, så min kära sambo har fått höra på alla mina bröllopsfunderingar. Bra att kunna skriva av sig lite här.
Söker som bäst ett band/orkester som spelar allt från Elvis, 80-talsmusik, svenska schlagers och bröllopsvalsen förstås. Har kontaktat varenda band som finns på Artistos hemsida, men inget napp. De flesta har förstås spelningar i juli. Känner någon av er till ett bra band i Österbotten? Beredd att betala 1000-lappen, tror att bandet kan göra mycket för stämningen. Lycka till med planeringen!!
Angående band:
Var på en tillställning i början av februari och då spelade ett band "Lions" tror jag de hette ( Kan nog kolla upp det om du vill) i alla fall så vad jag inponerad på deras breda musik stil allt från Purple Rain till Ledin där i mellan klassiska dansbands låtar. Har dock endast hört dem en gång...
Har kontaktat Lionz, de var tyvärr upptagna. Tack i alla fall. Det får väl bli en DJ istället. Löns tydligen att fixa bandet i god tid...
Ska försöka hålla "liv" i tråden. Fick just ett "kanske" från ett band!! Skam den som ger sig. Håller tummarna!
Hur går det för er Vasabrudar med planeringen?? Framåt eller är det nån annan än jag som inte kommer nån vart nu just???
Vi planerar bröllop 08/09. Har inte bestämt datum ännu..