• Vinterbruden 08

Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??

Hej hej..
    är svensk och bor i norge (planerar bröllop) och undrar om vi är fler här...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 08:27
    SVENSK TRÄFF I OSLO
    7 MAJ PÅ ODEON kl.19.00

Vi ses där tjejor!!

• Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??
  • Annas bröllop 2008

Hej! Duger det med en Finlands svensk oxå??Iså fall är jag oxå i Oslo!!

• Vinterbruden 08

Kul!! Går perfekt, mamma är finska så då¨är vi ju nästan samma skrot och korn.. Ska ni gifta er i Oslo? Vi ska hem till sverige för själva bröllopet men planeringen får jag ju ta härifrån..

• Annas bröllop 2008

HEJ! Nej vi flyttar hem igen itill sommarn, är bara här tillfälligt.. Så vi gifter oss nog hemma. Inga släktingar, och inga nära vänner här har vi heller. Men skulle jag vinna nån miljon skulle jag flyga hit alla nära och kära och ha festen på Holmenkollen!! Var i Oslo bor ni??

• Vinterbruden 08

Just nu bor vi på røa men köpte oss en lägenhet i en fyra mansbolig(? ) igår på Abildsø så det blir flytt på oss i mitten på mars.. Vart bor ni? Var kommer du ifrån?

• Vinterbruden 08

Såg att du också hade barn.. Våran dotter blir 2 år nu i februari..

• Annas bröllop 2008

har skrivit i din gästbok istället!

• Hasselmus

Ett svenskt par till här. Vi ska gifta oss i sverige dock...

• Vinterbruden 08
    Hasselmus skrev 2008-02-11 00:00:02 följande:
    Ett svenskt par till här. Vi ska gifta oss i sverige dock...
    Vi gifter oss också i Sverige så distans planering här också När ska bröllopet stå?
  • Hasselmus

Bröllopet står i värmland i maj, nu i år.
    så det är inte länge kvar =)

Det är jobbigt med distansplanering, man får fullt upp när man väl kommer hem, åka på det ena och det andra mötet.

• Vinterbruden 08

Ja det förstår jag.. Än så länge har det gått väldigt fint, men vet att man kommer vara lagom stressad tiden före bröllopet.. Men det skulle man kanske vara oavsett..

Var i Oslo bor ni någonstans då? Ska ni bo kvar här eller flytta hem som så många andra?

Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??