• Vinterbruden 08

Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??

Hej hej..
    är svensk och bor i norge (planerar bröllop) och undrar om vi är fler här...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 08:27
    SVENSK TRÄFF I OSLO
    7 MAJ PÅ ODEON kl.19.00

Vi ses där tjejor!!

• Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??
  • Bridezilla Light

Perfekt! Ska bli roligt :D

• Annas bröllop 2008

Hej tjejer! Och tack för inbjudan! Men vi är tyvärr hemma i Finland, kommer till Oslo först den 12 maj. Skulle ha varit väldigt skoj att träffa er alla men men... Hoppas att ni fixar fint väder åt mig tills jag kommer tillbaka! Ha en kul träff!

• EnaOline

Annas bröllop 2008 vi får ordna en träff när du kommer tillbaka också ;)

• EnaOline

Kan inte TS skriva tid o datum och var vi ska träffas i den blåa rutan.. om du förstår vad jag menar ;)

• Carrosan

Hej tjejer!

Blev medlem idag på denna underbara sida, hittade denna tråd och blev överlycklig!

Svenska, 27 år, bor i vackra oslo och ligger i planering med dagen jag ska bli fru Emanuelsson : ) !!

Om det finns plats för en till på er "weddingplaningdate" skulle det vara jätte kul att delta!! :) Fd Karlstadbo som man är kan jag kanske lova att ta med solen :)

• EnaOline

Hej Carrosan! Välkommen, självklart får du hänga med för mig i a f ;)

• Carrosan

Man får tacka!! Har ni kommit överens om dag och plats ännu?? Odeon läste jag verkade aktuellt... kanon mysigt ställe, med bra svensk service, i like!! :) Hur många räknar ni med som kommer?

• Vinterbruden 08

Ja Carrosan det blir du, jag, EnaOnline, BrideZilla och så får vi höra om Hasselmusen kan också.. Hittills så är det bara Anna som inte kunde i våran Oslo tråd..

Förresten KUL att du har hittat hit!! När ska ni gifta er?

Tjejer vi spikade Odeon kl 19. Onsdag nästa vecka då (alltså inte nu men nästa)

• Bridezilla Light

Okej, så den 7:e maj kl 19 ses vi på Odeon! :D

• Carrosan

ååå så trevligt! ses då brudar! :)

• Nora080809

Hej
    Hørde från Vinterbruden att det ær træff på Odeon, jag slænger mig på....

• Vinterbruden 08

Uppsummering på vilka som kommer då

Träff 7 Maj kl.19.00 på Odeon

Vinterbruden
    Bridzilla light
    EnaOnline
    Carrosan
    Nora080809

Anna kunde inte den här gången, men är det någon som har hört från Hasselmusen?

Ska bli riktigt kul att träffa er tjejer och få prata lite svenska igen!!

• EnaOline

gud så kul! jag längtar till dess! :) nu är datum bestämt, det blir den 12:e Juli ;)

• Vinterbruden 08

Grattis EnaOnline!! Nu kan du starta ordentligt med planeringen!!

• EnaOline

nu börjar jag bli lite nervös ;)

• Carrosan

gratulerar till datumet EnaOline!! glädjer mig att höra alla era detaljer o planer på onsdag! :)

• EnaOline

tack! det ska verkligen bli kul att få prata svenska med andra än sambon, hihi och sen få höra era planer! ;)

Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??