Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??
Här är en till från Oslo.. :) Jag gifter mej också i Sverige, i juni. Börjar känna mej lite smått stressad...
Här är en till från Oslo.. :) Jag gifter mej också i Sverige, i juni. Börjar känna mej lite smått stressad...
De stora sakerna som klänning, inbjudningar, lokaler etc är ordnade... men fortfarande mycket detaljer som är kvar. Bl.a. en av de viktigaste för mej, skorna ;) Har tyvärr dålig koll på butikerna i Oslo... har ordnat det mesta vid besök i Sverige!
Har du bott här länge? Jag har vart här ett år snart, tiden går fort :)
Vinterbruden 08 skrev 2008-02-12 10:27:16 följande:
Åker till London i helgen så jag missar bröllopsmässan, synd för det har vart riktigt roligt! Hade vart helt fantastiskt ja att vinna hela bröllopet! Skönt att slippa tänka på att hålla budgeten ;)
Har inte kollat i brudbutikerna efter skor än, förutom den på Majorstua men där hittade jag inget bra.. Vet inte om jag ska ha typiska "brudskor" så jag ska hålla utkik när vårskorna dyker upp, och i helgen! :)
Vinterbruden 08 skrev 2008-02-12 10:42:49 följande:
Hallå alla! :) Hur går det med planeringen? Jag har kommit hem från London, hittade inga skor men däremot en väska! En sak till att bocka av iaf... :)
Vinterbruden: Hur var bröllopsmässan? Fick du några bra idéer?
Hej! Mycket på jobbet så då har bröllopsplanerandet fått vila lite :) Men nu är jag väldigt laddad inför bröllopsmässan imorgon! Någon mer som ska dit?!
Bröllopsplanerna går framåt här! :) Det som är kvar är att sy in klänningen, fixa smycken, bordsplacering, festprogrammet och dekorationer.. Hade en period då jag ordnade massor, sedan tänkte jag att det var lång tid kvar och tog en paus. Men nu är det dags att ta tag i det igen :)
EnaOnline: Tycker det låter som bra idé för meny! Jag hade också gärna träffas på ett fik ngn dag! Eller en pub ;)
Ons skulle passa bra för mig med! Odeon låter trevligt med! Måste ju vara optimist med och hoppas på fint väder :D
jag jobbar till 16, så efter det någon gång passar för mej! jag tror att odeon ligger på majorstua, rätt långt ner mot stan.. fast jag kan ha fel :) jag jobbar som ingenjör, har vart här lite över ett år nu!
18 tycker jag låter bra!
Perfekt! Ska bli roligt :D
Okej, så den 7:e maj kl 19 ses vi på Odeon! :D