Budget-brudar se hit! (2009)
är ni tvungna att fixa ett bröllop ur budgetklassen? Hur klarar ni av att spara något?
Mer intressant om ni inte har så mycket hjälp runt omkring.
Behöver så mycket tips det går.
är ni tvungna att fixa ett bröllop ur budgetklassen? Hur klarar ni av att spara något?
Mer intressant om ni inte har så mycket hjälp runt omkring.
Behöver så mycket tips det går.
Vi kan inte spara alls, vi lever på bristningsgränsen, vilket gör att vi inte kan spara en krona. Jag försöker nu dessvärre ta svartjobb eller småjobb. Så nästa månad ska jag stå som krokimodell, pröva i alla fall. Jag ska börja skriva texter om kläder till hemsidor osv. Hoppades få in lite där så man kunde spara till bröllop. Eftersom detta är mitt andra bröllop (det första blev inte av) så har jag hela min utstyrsel klar redan. Vi gifter oss i gnesta, så det är en bit utanför sthlm. Jag satte ut en annons på eniro igår om någon bra smink och hårkunnig skulle kunna hjälpa till, värt ett försök. Jag skulle helst vilja åka häst och vagn, men den drömmen verkar jag få skippa, vilket gör mig ledsen. Jag vet inga bönder i närheten heller som man skulle kunna fråga och jag är extremt blyg så det vågar jag inte fråga om.
vi ska också ha buffe, vår kompis kunde fixa kött billigare från sin bror.
jag vill inte heller ha kuvertavgift, det vill min sambo, men jag vägrar
min sambos syrra gjorde det och han tycker det är en bra ide, men det tycker inte jag.
jag är arbetslös och varit det sem maj05 så svart är lite vad jag söker just nu för ingen vill anställa mig
Utomlands 2008? skrev 2008-02-03 02:03:32 följande:
som jag skrev ovan, jag har inte fått jobb på två år