Inlägg från: Bride in England |Visa alla inlägg
  • Bride in England

Jag är nöjd med mig själv!

Jag instammer!! Man maste alska sig sjalv for att ma bra, och mar man bra mar kroppen bra

• Bride in England

Men tanken ar att det ar manga som mar daligt inombords och tror att bara de blir smala sa kommer de ma bra. Och sa haller de pa o bantar med alla mojliga metoder som inte funkar i flera ar utan att lyckas, bara for att de inte har nagon respekt for sin kropp. Detta galler naturligtvis inte alla.

• Bride in England

Zoria sa: "Jag tror mycket på att våran kropp är sammanlänkat till det psykiska mer än vad vi tror."

JA det tror jag stenhart pa. Och sen finns det sakert vissa som forstorar sina brost bara for att det kanner for det, utan bakomliggande problem. Men for det allra mesta skulle jag ocksa tro att det ar sjalvkanslan som bor arbetas pa, inte kroppen, for manga som opererar sig hit o dit. Nagot som jag tycker ar sa sorgligt ar nar nagon forstorar brosten o sen...efter nagra manader vill de forminska magen...och sen varfor inte ta av lite fran den stora nasan..? Var ska det sluta?! Dessa manniskor borde ta hand om sitt inre, det ar dar problem ligger, inte i det yttre.

Svar på tråden Jag är nöjd med mig själv!