• fru AM

Barnkarusellen

Passar på att stolpa in i nya tråden medan BTZ för en gångs skull inte kraschar ...!

Hej alla!
    Lappis: j-la skittant att komma igen. Du verkar dock må ok? du är stark!

Telis: håller tummarna för nedreglering och såsmåningom badrum ...

BS: Något dygn bara med mannen och utan bebis är verkligen att rekommendera när ni nu får möjlighet. Underbart att bli påmind om vem man är bortanför bebisföräldrar

Vickan: har nu bjudit på huset?

Alla andra: Jag tänker på er också även om jag inte skrivit något ovan

Kram!

• fru AM

Hej BS! Polackerna är jätteduktiga! De är klara med det ena utrymmet (duschrummet) och har börjat med själva badrummet nu. Tyvärr är det väldigt gamla rör i huset så deras arbete har genererat vattenskador längre ner i huset (litet meckigt i helgen då vi sprang runt som en galen vattenskadesökarmobb, jag, brorsan, polackerna, deras chef och vår fastighetsskötare ...) Men annars går det bra!

Kul för Iris att börja röra på sig. De kan bli lite mer lättsamma då. Livia har precis börjat gå - väldigt roligt!

• fru AM

muggles: en Teutonia Fun har vi. JAg tror att det är 2007 års modell. Ska ni byta vagn?

• fru AM

JAg & Livia vill vara med på brunch!

• fru AM

Muggles: Då förstår jag. Vår vagn har varit jättebra. Den funkar strålande i stan och på promenader på grusvägar o dyl. Inte optimal i skogen - men där är jag aldrig med vagnen.

Framförallt är den supersmidig att gå i afärer med. Vänder på en femöring. Och liten och nätt.

• fru AM

Lappis: Vilket fantastiskt ställe ni ska på bröllop på! Blev genas sugen på att besöka det någon gång - fast som vanlig simpel hotellgäst då ...

Vilket meck med IVF:en! Håller som vanligt tummarna att det ska lösa sig!

Hej alla andra också! Ett speciellt hej till Page om du är här - tack för att du ville hjälpa mig i kommunikationen med hantverkarna ... Dobra betyder typ hej/OK va?

Koko: Är du och Conny något inne i stan framöver så kan du väl inboxa mig eller något så kanske vi kan fika?

Telis: Redo för lunch närsomhelst (fast du behöver inte bjuda eftersom vi inte sett att min hantverkare levererat än)

• fru AM

BS: Badrumslösningar - aha något jag känner till, just nu ...

Vi tog badkar utan bubbel, det fylls på via breddavloppet + blandare på kanten. Sedan har vi en separat sittande (på väggen) takdusch med handdusch också.

Mugglan: Lammfäll köpte vi till Livia - den luktar inget speciellt men den var särskilt gjord för bebisar (fr Babyland). Den är tvättbar också vilket är fiffigt. Fårfällar till lågpris låter som varning för viss fårdoft om man så säger ...

• fru AM

Telis: Påminn badrumssnubben! Han har blivit lite distraherad tror jag eftersom våra polacker råkade ordna en vattenskada i huset som han fick mecka med. Har du hans mailadress? JAg inboxar!

Vi kan väl luncha nästa vecka? Alla dagar utom fredag funkar!

• fru AM

Telis: jag mailade dig hans mailadress istället

• fru AM

Hej i tråden i stället för i mailen, Telis!

Det vore jättekul om någon mer vill luncha på måndag!

Svar på tråden Barnkarusellen