Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Barnkarusellen

Hej i nya tråden!

Instämmer i tidigare trådisars ord - kanonbra inledning Lapinette!

Här händer det inte mycket, jobbar på och magen växer. Saknar att planera en vår- eller sommarresa, men är såklart glad över anledningen.

Ute blåser det full orkan nu - känns som om taket ska lyfta!

• start september

Lapinette,

vad synd att det inte ville sig nu heller. Man styr inte över sina känslor, jag förstår att det känns neråt idag.Kanske ändå skönt att det är helg och ni har tid för varandra och för vin?

Jag tycker det låter bra att köra på med full IVF nu. De frysta äggen finns ju kvar!

Vickan,

kul att nya jobbet känns bra. Fint hus tycker jag också! Låter tryggt att du läser även om du inte är reptilsnabb på att svara längre...

BS,

det låter absolut som ni behöver lite tid för er själva. Låter som en jättebra idé med barnvakt och middag. Och det är tokjobbigt med flyttar och lådor. Kanske kan det få ta lite extra tid, mot att ni får tid för lite roliga saker också?

Telis,

låter mycket bra att det flyter på än så länge. Håller tummarna!

För övrigt önskar jag alla en Malaysiaresa med massor av fruktdrinkar (helst alkoholfria)!

• start september

Nattson,

jättebra att du kollar upp det noga. Om det nu skulle vara UVI, se till så att BM kollar så att penicillinet du får hjälper så att det inte är någon extra envis bakterie.

Lycka till på UL!

• start september

A.M,

jag vill minnas att du för LÄNGE sedan skrev om din jakt på den optimala skötväskan. Har du några tips att delge? Eller är det någon annan som har bra tips?

• start september

Tack för snabba svar!

Piggelin,

visst blir det Bugaboo. Just detta med adaptrarna var ett starkt argument, det blir Maxi Cosis babyskydd av deta skäl. Vi bör ju inte i stan längre utan använder bilen för alla småärenden så det känns som en jättevettig sak.

Skip Hop ska jag kolla upp. Tycker också det verkar dyrt med 800 men kanske finns det någon som kan handla åt en utomlands.

BS, ska kolla Brio också!

• start september

Grattis till jobbet Vänner! Och till det stora beslutet att flytta tvärs över landet! Ofta brukar det vara just möjlighet till "roligare" jobb med bättre lön som håller folk kvar i storstäderna trots alla nackdelar, så ni verkar ha gjort ett klipp!

• start september

Hur gick det för Nattson och provsvaren? Hoppas att allt är bra.

När kommer Tinga hem förresten? Har det inte gått tre veckor snart?

Svar på tråden Barnkarusellen