• Nattson

Barnkarusellen

Strålande inledning Lappis! Alldra helst så hoppas jag ju att ni lyckats på detta försök och slipper IVF karusellen! Förresten så tänkte jag på dig igår. Jag var ute på lunchen och hörde ett fransk talande par bakom mig. Jag vände mig om och tittade lite försiktigt på tjejen, men hon hade ljust kort hår så det var inte du. Tänk om hon hade haft mörkt hår som jag minns från era fina bröllopsfoton. Vad skulle jag sagt? Hm ursäkta är det möjligt vis du som är Lapinette? *skrattar* Hon hade ju trott att jag var dum i huvudet ha ha

Lillfoten, jag känner mig också lite orolig inför förlossningen. Inte direkt rädd men mer orolig. Jag hoppas att profylax kursen och det jag har läst ska hjälpa.

Koko, tråkigt med din farmor! Jag har för mig att ni bor norr om stan precis som vi. Tror att ni bor några stationer innan oss på pendel linjen. Så jag undrar vilket sjukhus du födde på? Jag får välja mellan Danderyd eller KS. Jag kan ju vara helt ute och cykla också du kanske inte alls bor åt samma håll. Men fråga kan jag ju alltid

• Nattson

Tack för info Koko!

Trots att jag känner till KS mycket bättre och har varit där några ggr så tror jag att det lutar åt DS. Men man får väl göra ett besök på de olika avdelningarna va? Vi får se vilket det blir, det är ju trots allt några månader kvar. Är i v17 nu, fast jag har en sådan stark känsla av att det blir tidigare än 14 juli så jag vill vara förberedd.

• Nattson

Lappis - Det har alltså hänt att någon kommit fram till dig och frågat?! Vad roligt! he he jag har löshår på mina bröllopsbilder så där blirdet nog svårt
    Usch ang gråa hår så hittade jag mitt första gråa hår i luggen förra veckan. Ryckte ut det direkt!

Trevlig helg tjejer!

• Nattson

Hej!

Lappis - Då är ett beslut fattat! Jag kommer att hålla tummarna för dig! Kämpa på! Kram

• Nattson

Hej på er!!

Igår hade jag precis läst klart och tänkte skriva lite kommentarer, men icke BT la av...

Tar chansen nu medans det funkar!

Vad glad jag blir Lappis att det ordnade sig med IVF:en tillslut! Det är så skönt när man får tag i vettiga människor inom vården!

Efter mycket tjatande fick jag komma till BM igår och lämna urinprov. Jag har haft sammandragningar hela helgen som gjort ganska ont och de trodde att det kunde bero på UVI. Men som sagt jag fick tjata lite tills en vettig BM svarade och sa: kom ner på en gång! Tack för det! Så vi får se vad dom säger.

Igår bar jag tite tungt och då satte det igång igen så idag hoppar jag över gympan och tar det lite lugnt.

När var det planerat med träff? Vi ska ju till Vancuver i mars så jag tror tyvärr att jag missar träffen...

• Nattson

Mugglan, är i v18 nu så det är lite läskigt med sammandragningar som gör ont. Men BM lugnade mig och sa att det kan vara så ibland, speciellt om jag har UVI. Så vi får se om det är det. Ska på UL nästa vecka och om allt ser bra ut då så kan jag stå ut med lite ont.

• Nattson

September och BS, japp jag kollar noga och om det är UVI så ska jag få svar imorgon.

Ok September ska tänka på det mad att de får kolla igen så att det har gått bort också! Hoppas allt är bra med dig!

BS - har förstått att du och maken har det motigt med lite sömn osv! Kämpa på! Som sagt, jag beundrar er som får så lite sömn och klarar vardagen så bra i allafall. Jag är ju den sm blir skvatt galen om jag inte får sova...

• Nattson

Jag kan inte den 23feb.. Hade så gärna träffat er!

Men om jag får så skulle jag vilja följa med på lunchen på måndag?! Jag jobbar väldigt nära Stureplan.

• Nattson

Vad kul det ska bli att träffa några av er på måndag!

Oms, hoppas att hon har gått upp i vikt och att läkaren kan hjälpa!

• Nattson

Sweet, vad kul att se dig i tråden, det var längesedan känns det som! Ingen ringde från MVC igår så jag antar att jag inte har UVI om de inte ringer idag förståss.

Vet inte hur många ggr jag försökte komma in på BT igår utan att det gick! Katastrof!

BS så då kommer du också på måndag? Vad roligt!

Svar på tråden Barnkarusellen