Barnkarusellen
Strålande inledning Lappis! Alldra helst så hoppas jag ju att ni lyckats på detta försök och slipper IVF karusellen! Förresten så tänkte jag på dig igår. Jag var ute på lunchen och hörde ett fransk talande par bakom mig. Jag vände mig om och tittade lite försiktigt på tjejen, men hon hade ljust kort hår så det var inte du. Tänk om hon hade haft mörkt hår som jag minns från era fina bröllopsfoton. Vad skulle jag sagt? Hm ursäkta är det möjligt vis du som är Lapinette? *skrattar* Hon hade ju trott att jag var dum i huvudet ha ha
Lillfoten, jag känner mig också lite orolig inför förlossningen. Inte direkt rädd men mer orolig. Jag hoppas att profylax kursen och det jag har läst ska hjälpa.
Koko, tråkigt med din farmor! Jag har för mig att ni bor norr om stan precis som vi. Tror att ni bor några stationer innan oss på pendel linjen. Så jag undrar vilket sjukhus du födde på? Jag får välja mellan Danderyd eller KS. Jag kan ju vara helt ute och cykla också du kanske inte alls bor åt samma håll. Men fråga kan jag ju alltid