Barnkarusellen
Hejsan tjejer
Hur har ni det?
Känner mig extremt mycket som en smygläsare trots att det var jag som startade den allra första tråden för ett och ett halvt år sedan. Men tyvvär känns det inte som man är välkommen här länge
trist men så känns det...
Nåja lite har jag smygläst och just nu tänkte jag faktiskt skita i att man kanske inte är så välkommen och skriva ändå ha ha ha
så lätt slapp ni inte fruLlan
telis förstår att du plockat ägg Hoppas verkligen att det går vägen nu.
Och som alltid så hoppas jag så oooootroligt mycket för lappis skull.
Cicci: Hääääääärligt att victor verkar sova lite mer nu i ny säng och allt. Vi måste ses näst6a vecka! för länge sen.
angående viruset som snartis skrev om (hej hjärtat ) så låg en i min föräldragrupp på sjukhus för det och då sa läkarna att dom hade sett att det viruset kunde smitta upp till 3 veckor efter att man fått det och att feber osv skilhjer jätte mycket åt från fall till fall. Så akta er!!!!!
Annars så är livet helt super underbart toppen. Jag sitter och planerar att vara hemma länge än planerat för att det är så kul att vara amammaledig. Vi får se vad jobbet säger... fast det skiter jag faktiskt i.
Borren är världens snällaste unge. Man får jobba lite med honom visst men såååååå snällt. Han sover som vanligt i sin säng sen 21 och ingen risk att han vaknar innan 03 så hät sitter jag framför brasan och dricker vin
Största problemet är vel att han inte vill dricka vatten ur flas
ka och att jag har så sjukt mycket mjölk sån att jag får mjölkstockning. Men jagh antar att det är lyx problem. Och det är inget vi inte kommer kunna fixa till med lite jobb. Borrens pappa är faktiskt såååån sjuuuuukt bra pappa.
Nåja. Vet inte om nån var iontresserad av en gamlings rapport... men men
Vickan förresten grattis till att ha köpt hus. Sjukt kul!
Näe ni
nu vill maken krypa till kojs och det är kanske dags även för mmig.
Puss på er