Inlägg från: Nu är jag fruLlan |Visa alla inlägg
  • Nu är jag fruLlan

Barnkarusellen

Hejsan tjejer
    Hoppas att det är bra med er. Själv är jag lite låg inför en stundande släkt sammankomst som jag verkligen inte ser fram emot ALLS!!!!! men men det är bara att bita ihop och ta sig igenom antar jag...

Har försökt skumma igenom en massa men det var mycket!

lappis: såg att det var äggtillväxt på g nu och jag håller tummarna sååååååå sjukt mycket. Hoppas att det blir kanon fina ägg som är sugna på att befruktas.

mugglan: vad kul det lät med moa och tyget. att en liten bebis kan uppskatta något på det sättet det gör en verkligen glad. Jag kan bli helt varm i hela kroppen av att se hur borren blir såååååå glad över någon favorit leksak eller så som han får syn på. Eller den otroliga glädjen han utstrålar när han får syn på nån av katterna. Mysigt.

cicci: wiiiiiiii vattkoppor stora killen !!!!! på något sätt känns det så "stort" att ha barnsjukdomar. Och vad skönt att han har en lindrig variant!
    AW när du kommer hem ABSOLUT!!!!!!! bara victor slutar smitta för jag är inte helt sugen på att borren ska få kopper tror jag... hmmmmm får fundera på om man vill ha smittan eller inte.

nenne och frejan: håller tummarna enormt för att det inte bommas utan bimmas!!!!!

liten: usch gumman vad jobbigt att du varit låg och nere. men jag måste säga att jag tycker det är super bra av dig att ta tag i det hela och skaffa hjälp!!!! kanon! Hoppas verkligen att det börjar ljusna snart! kram!!!!!!!

BS: åhhhhhh börjar hon resa på sig och snart krypa!!!! kanon vad kul! Utvecklingen går framåt!!!!!!

snartis: Kul att killen gillar hoppgungan!!! Han är såååå skönt energirik din lille klimp fullt ös heeeela tiden och glad!!!! härligt!!!!

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer
    Har inte en susning att läsa ikapp så jag försöker inte ens
    trist. Har ju varit bortrest utan dator och sen ingen tid...

Dock har jag skummat för att få reda på läget för lappis. 9 ÄGG!!!!!!!
    Är inte det bra ?
    det ¨låter skitbra i mina öron iallafall.
    Åhhhhh vad jag håller tummarna för att det ska fortsätta bra nu!

Cicci: grattis till att victor sogver så himla bra. Faaaan avd skönt - Äntlige . Grattis gumman.

Ha ha ha
    jag har också druckit en del vin men jag tror inte jag är i närheten av lika mycket som cicci...
    jag prickar ju rätt på de flesta tangenterna iallfall
    ha ha ha

I morgon bär det av till syrran så nu blir det ett gäng dator fria dagar igen. Så det är bara att acceptera....
    jag kommer att ha missat en hel del.

BS:
    usch det låter riktigt jobbigt det där med era nätter...
    fyyyyy att behöva amma såååå ofta. Låter som en dålig vana för så hungrig kan hon vel inte vara va? INte så hon behöver äta en gång i timmen.
    Men usch gumman hoppas ni får ordning på det där. Det låter sjukt jobbigt.

Borren håller på att få sin tredje tand ( en framtand) så han är inte så intresserad av mat för tillfället vilket känns lite jobbigt. Man vill ju gärna att de ska äta de små liven. Men men han är ingen stor ätare i vanliga fall heller. och han är ju glad och pigg ändå, så han får vel leva på luft.
    Annars håller vi på att vänjuer hono vid väklling och det går ganska så bra... små steg framåt.

jag vill ju sluta amma för att få igång mensen inför nr 2. Men jag har sååååå mcyket mjölk och får såna mjölkstockningar. men men det är bara att ta sig igenom.

Nåja.

Nu ska jag försöka läsa ikapp lite innan det är sovdags.

Håller alla tummar och tår för dig lappis.

kram på er alla och skål på dig cicci

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer
    Long time no see
    har ju befunnit mig i dator fri zon i flera veckor...
    eller de senaste dagarna har jag ju faktiskt haft tillg¨ng till dator men då har jag varit helt sänkt av en elak förkylning som jag snappade upp hos syrran.

Det verkar som man inte kan träffa folk med barn på dagis utan att bli sjuk. Både jag och borren blev riktigt risiga men är snart återställda. Då har käre maken däckat istället.

Men men jag är glad över att det inte var magsjuka iallafall... huh det är min mardröm att få.

Men jag har tänkt mycket på lappis efter inplanteringen så jag kunde inte hålla mig längre.
    Usch vad tråkigt att du anar äckel tant gumman Det var verkligen inte vad jag ville läsa.
    HOPPAS så innerligt att det ä'r FEL. Åhhhhhhh vad jag hoppas att det tar nu för er. Hoppas hoppas.
    Fortsätter att hålla tummarna allt jag kan.

Nenne: ha ha ha du är för kul!!!!!!

Telis: kram!

Vickan: grattis i efterskott

Liten: skulle vara trevligt med en frulle men jag tror inte jag kan i helgen...
    eller rättare sagt jag kan inte .... eller....

Saken är den att jag egentligen ska åka till Dublin i helgen emd mitt tjejkompisgäng. Skitkul vi är 10 som åker för att hälsa på en 11:e som bor där
    MEN
    jag vet inte om jag klarar av att vara ifrån borren tre dagar och två nätter

helt sant. Jag vet faktiskt inte om jag klarar det. Jag trodde inte att jag skulle bli sån...
    men det har jag blivit. Jag älskar den glada goa lille skiteen såååå mycket så jag vet inte om jag klarar att vara ifrån honom . Eller det är klart att jag klarar det men VILL jag vara ifrån honopm?????

Jag tror att hur jag än gör så kommer det att bli fel. Åker jag så kommer jag att längta ihjäl mig och frågan är om jag kan ha riktigt kul.
    Men åker jag inte så kommer jag säkert ångra det.

hur skulle ni andra gjort?

Annars så är allt bra med oss. Borren har fått en tredje tand, framtand och fler tänder är i antågande. Han har även lärt sig sitta och han samma glad, goa och genomsnälla kille som han vart hela tiden.

Näe ni nu är det pyamas dags.
    KRAMAR!!!!!

• Nu är jag fruLlan

Lappis:
    Neej nej nej nej nejjjjjjjj!!!!!!!

Fasiken
    Det är inte rättvist!!!!
    Blir så satans arg .ledsen och besviken.
    Faaaaaaaan

Tusen kramar till dig gumman och faaaan
    jag önskar att det fanns något jag kunde säga som hjälper eller åtminstone kunde visa hur ledsen jag känner mig för er skull.
    Men jag hittar inte dom orden
    faaaaaaaan
    skulle vilja ge dig en enormt stor kram.... men det känns inte tillräckligt det heller.

och jag håller emd mugglan: Varför i hela friden skulle inte ni bli föräldrar!!!! alla alkisar och andra som producerar barn som de mer eller mindre skiter i då????!!!!!
    Det kan absolut inte vara rätt. Det kännn sssssåååå orättvist. Två som verkligen vill, kämpar ger allt och lite till, de har problem medan de som skiter i barn o inte vill ha några de kan producera ett bakom en buske på fyllan.
    Näe... livet är inte rättvist. Inte alls.
    Ni SKA bli föräldrar så måste det vara. Tyvvär prövas vissa lite väl mycket hårdare än andra. Men föräldrar ska ni bli och ni kommer bli de bästa.

Frejan: KUL att ni ska dra igång nu. Kommer hålla alla tummar och tår.

Gosnosen: håller tummarna för er i morgon. KRAMAR!!!!!!!

Cicci: hejsan hjärtat
    jag blir så sjuuuukt glad över att höra att victor sover så bra. Faaan vad kul!!!!!!
    Vad duktiga ni har varit som lyckats vända det hela så bra. Super gumman!!! och inte mata alls på natten! Fanimej vad bra. Själv så har vi ett mål på natten som kanske skulle kunna tas bort. Vi har inte försökt än. Jag hade vel tänkt göra på samma sätt som när jag tagit bort det andra nattmålet.
    Men har du något bra tips?

ihhhhhhhhhhhhh
    ägglossning
    och dessutom efter sexx spännande!!!
    Har du slutat amma helt nu och har du fått tillbaka mensen?

Jag har inte slutat amma och inte fått mens, men jag har haft ont i äggisarna. Undrar om ändå ägglossningen kommit igång.

Tack för alla tips om att åka eller inte åka. Hmmmm börjar mer och mer allvarligt fundera på att åka trots allt. Blir det som vi vill så är jag ju gravid nästa år så här dags... så då kan jag ju inte åka.

BS: Jag har inte slutat amma helt. Jag ammar på natten/morgonen och på eftermiddagen/kvällen. Jag har velat dra ner på ammningen mer. men jag har ju så otrligt mycket mjölk och har såna proiblem edm mjölkstockningar så jag har inte kunnat sluta mer. Men om jag åker så har jag tänkt ha med pumpen och pumpa bort det jag måste för att slippa stockningar. och för borrens del så har jag massa mjölk i frysen. Och skulle ha inte vilja ha tutte när jag kommer hem... ja då blir det ju verkligen ett slut på amningen vilket jag ju mer eller mimndre vill för att kunna bli gravid igen.

Men jag tror nog att det kommer gå att amma lite när jag kommer hem igen. Han gillar tutte

Nu ska jag försöka lä'sa ikapp!

• Nu är jag fruLlan

Klart att man bryr sig lappis!!!!!!!
    önskar bara att man kunde göra eller säga något som hjälpte eller kunde få det att fungera.

Cicci: angående gröt. Vi ger borren sempers majs-havgregröt. Mild och snäll. Till den får han katrinplommonpure för att magen ska hålla sig glad. Vi har även provat nestles havregröt men den gillar han inte lika mycket även fast han äter den.

Hoppas att victor mår bättre i morgon.
    Jag och borren har ju varit förkylda i en veckas tid. Jag tyckte att vi var bättre men sern idag så blev vi sämre igen. Jobbigt
    Det är verkligen inte kul när ens barn är sjukt. Man vill helst bara ta på sig allt själv, men tyvvär så funkar det ju inte så. Hoppas att han kryar på sig och detsamma för de små flickorna på västkusten som också verkade risiga. För visst var vel både amanda och moa dåliga?
    Hoppas de blir bättre snart.

Nenne. du är en underbar galnning

näe ni....

nu måste jag krypa ner och klappa lite på maken som insjuknade i förrigår och är som sämst just nu.

kram på er alla men super mega mest många kramar till lappis och de andra IVFarna.

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer
    åhhhh vad tråkigt lappis!
    Usch jag lider med dig.

Håller med AM vilket enomt slöseri med toppembryon. och faaaan vad iriiterande. Hur kan det inte fungera när allt är topp?
    varför?????

Kram och ni SKA bli föräldrar.

Snartis: hej gumman kul att se dig. Efetrsom jag är så risig så blir det ju liksom via etern/nätet man får ses...

Kul med så mycket fynd!!!!!

Kan inte fatta hur satans risiga vi blev jag och booren. Har inte varit så här dålig åpå flera år. Och det går ju liksom inte över. Blev till och med sämre efter en liten promenad igår. Och nu är maken däckad också. Som sagt dagis vius är ruskigt elaka.

Näe nu verkar det vara en liten grabb som har vaknat

ses

• Nu är jag fruLlan

MRS B
    förresten

lät inte som en kul kväll det där
    men jag gissar att en del olyckor sker när man ska sluta med blöja. Men ibland känns det som det blir för mycket. Förstår att du stupade sen.

• Nu är jag fruLlan

hääääääj snartis
    Du kan inte ana vad vi saknar er!!!!!
    Så otroligt trist att vara isolerad så här. Fast just nu orkar hjag inte så mycket mer än bara slappa.'Ska ta och krypa ner hos mina båda sovande grabbar nu. Eller rättare sagtb alla fyra. Katterna sover de med

Men om jag smittar dick och vildingen så dröjer det ju ännu längre tills vi kan ses....

angående smaken...
    försäker låta bli att smaka kan man ju säga... Inte intresserade alls.

ha ha ha
    fick konstiga bilder i huvet av vad zozo skrev.
    vinprovning.
    hmmm
    fin bouqet på den här satsen
    fyllig
    aromrik
    lätt fatkaraktär
    och med en lätt ton an hasselnöt

passar bäst till en lätt rosa rostbiff

mmmmm
    mumma

• Nu är jag fruLlan

smittar dick
    smittar DIG skulle det vara
    hoppsan vad feeel det kan bli

som sagt hade vinprovningen i huvet

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer
    Lapinette: Hoppas att du har det bra på resan och att du kan hämta nya krafter.

Gosnosen: Härligt att det händer saker. Ska hålla alla tummar för att det ska gå bra nu!!!!!

Telis: lycka till med sprayandet eller var det sprutandet och hoppas att du får bra under tiden och att det blir "resultat" av det hela.

MrsB:
    Vi märkte ingenting på borren varken av första eller andra vaccinationen. Men han fick en alvedon till natten samma dag båda gångerna för säkerhets skull.

Liten: vad skönt att tjejen valde helt rätt tillfälle att sova 3 timmar i sträck. Perfekt timing till jobbet.

BS: usch det där låter helt ohållbart i mina öron. Fy bubblan. Jag skulle nog sluta amma om det inte gick att få ordning på det hela. Erbjud henne enbart flaska och tar hon inte den så får hon vara hungrig.

Låter kanske hårt men jag tror att man måste vara lite bestämd ibland. När vi skulle lära borren att ta välling så gjorde jag så. Han fick välling och ville inte ha. Han drog bort huvet flera gånger. Då slutade jag och så fick han leka själv på golvet istället. Efetrsom han var hungrig så tjatade han ju snart igen. och då fick han välling på nytt. Samma visa han ville inte ha alls och han fick återigen leka själv. Så gjorde vi ett par gånger till. Den fjärde gången tror jag det var så tittade han länge på mig och sen sög han i sig vällingen. Nästa dag var det samma visa men tredje dagen tog han vällingen direkt.
    Jag tror att man måste bråka lite. Men det kanske ni har gjort.

Jag tror att bebisar är så smarta och envisa att de vet att de får som de vill bara de gnäller. Den kampen tror jag tyvvär att man måste vinna för att få ro.

Litens tips var kanske inte så dumt.

Mugglan. åhhhh vad jag mös när jag läste hur du och moa mös ihop , kittlandet, skrattandet och kramarna. Det lät jätten mysigt.

Själva är vi fortfarande riktigt risiga. Borren är vel den i familjen som mår bäst faktiskt även fast han snorar och hostar. Eller så är han bara tapprast och minst gnällig

Jag har förresten bestämt mig för att åka till Dublin efetr myyyycket grubblande. Men maken ska få ha riktig bonding time med borren. och jag tror att han tycker det ska bli jätte kul. han är super med borren men har ännu inte haft helhetsansvaret dygnet runt.
    Har gjort upp ett ordentligt schema över tider osv

återkommer

• Nu är jag fruLlan

Så nu har jag lagt borren för en liten power nap. Han sover en halvtimme så här dags för att orka vara glad till sängdags vid 21.

Hmmm hade massor mer att kommentera men det har på något sätt bara fursvunnit i dimman i skallen.

Sweet förresten. Hur mår du? Hur långt gånget är det? och vad i fanders är det för kön på krabaten där inne?

Pirr: lät som en bra förlossning även fast du verkar ha spruckit en hel del AJ! Grattis till lill tjejenm!!!!

Förresten: var är omsan? är det någon som vet hur det är emd henne och tjejen. Hoppas att allt är bra.

Jag gissar att jag kommer att få mjölkstockning i helgen trots bröstpumpen men men.... så får det bli. Kanske ett bra sätt att få ner produktionen på. Jag ammar eftermiddag, kväll, natt och morgon nuförtiden så vi får se hur det går.
    Har ju massa bröstmjölk i frysen som maken ska ge borren så han kommer inte bara få välling och mat.

BS: åter till amningsproblemet. Jag förstår tanken med en tid som är "gränsen" för amning. Jag hade ungefär så när jag skulle ta bort ett mål på natten. Borren åt ju vid midnatt förut efter han var sjuk och när jag skulle ta bort det så sa jag att jag inte skulle amma innan 2.30 på natten. Så han fick napp och ramsa när han vaknade innan dess. Vissa nätter somnade han utan problem andra nätter fick vi ge napp flera gånger. och gränsen var inte benhård. Men väldigt snart så slutade han ju vakna för mat då.

Men jag gissar att ni prövat det mesta. Hmmm undrar vad det kan bero på att hon är såååååå hungrig efter mat på natten. Men helt klart så måste ni få ordning på det. jag kan tänka mig hur påfrestande det är.

Hur ska man förresten tänka med nattmatning. Borren äter ju vid 4 tiden. jag störs inte alls av detmen jag vet ju att de säger att barn i den här åldern inte behöver mat på natten. Ska man försöka få bort det målet eller ska man tycka det är okej att han äter då. Eller är det bättre att ta bort det målet nu för att slippa problem i framtiden. hur resonerar ni andra?

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer

tihiiii
    här sitter man och är litte pruttis på vin
    måste ju öva inför helgen

usch har fortfarande lite ångest över att jag åker, dålig morsa ?
    men men
    nu ska jag försöka ha kul! 11 tjejer i dublin hur kan det inte bli kul?

Cicci absolut ses när jag ko,mmer hem

snartis: saknar er massor vill verkligen se killen stå på knäna. Har precis tittat på kort poå honom han är en sån goding er lille prutt.

sweetab. En tjej vad kul!!!! och v 26 faaaaaan vad fort det går! ha ha ha
    skratta så jag kiknade, victor som inte pappersmuffar utan pappers---- hmmm
    pappersbajjar....eller...
    hmmmmm

kul var det iallafall i mitt huvud,

Näe nnu ska jag tänka över vad jag ska ha med mig.

Snartis gumman: ha det så kul på kalaset i morgon oc på resan sem

ha dt bra alla
    kram

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer

Tillbaka i svedala efter en super trevlig helg i Dublin. Det hela gick mycket bra faktiskt. Lite jobbigt första kvällen och första morgonen me mina kompisar var helt införstådda med hur jag skulle känna och var precis så kramiga som behövdes. De erbjöd sig även att spilla mjölk på kläderna för att lukta bebis
    men det gick bra ändå

mycket öl och cider gick det åt och många telefinsamtal hem och massa mms från maken.

Så det gick faktiskt himla bra.

MEN det ABSOLUT roligaste i det hela är hur underbart super lycklig maken är över att han fått ta hand om borren helt själv i tre dagar.

Han var helt lyrisk när jag kom hem igår och grät en skvätt och var helt till sig över att de hade haft det så bra.
    och det var verkligen det absolut bästa av allt tycker jag. Att maken hade det så underbart ensam med sin son.
    Att han dessutom hade städat hemma och mötte mig med rosor och mys var inte helt fel det heller.

Så summa summarum det var HELT rätt att jag åkte. Mycke bra träning för en hemmatomte och kontrollfreak som mig och ovärderlig upplevelse för maken.

Sen var det faktiskt så jääävla härligt att vara dygnet runt lullig/full i tre dagar utan att behöva fudnera på ansvar eller annat. Sååå skönt, det var ju ett tag sen jag gjorde nåt sånt.

Näe ni nog om mig nu ska jag läsa ikapp

puss på er!!!

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer

jääääklar vilken underbart strårlande dag!!!
    och så sitter jag framför datorn!!!!
    det är INTE riktigt rätt.
    Fast vi är på väg ut.... maken SKA BARA ....
    han är precis som alfons

Men jag är inte så snabb idag jag heller....
    hmmmm det blev nog lite för mycket vin igår....

Hmmm
    satt och läste ikapp igår kväll/natt... och jsg upptäckte att jag inte alls varit inne och kommenterat som jag trodde att jag hade varit...

hmmm det har hänt mig flera gånger att jag inte alls kommenterat saker som jag TROTT att jag kommenterat.
    hmmm
    detsamma händer ofta i verkliga livet också
    jag är HELT övertygad om att jag berättat saker för folk (oftast maken) men det har jag inte gjort. Jag kan planera saker som jag tror att vi är överens om ... men maken har liksom inte fått nån info alls....
    Hmmm
    är jag galen eller bara lite förvirrad
    hmmmm

ja vem vet.

Nå ja...
    jag har alltså inte alls kommenterat alla de saker som jag tänkt kommentera...

och nu komemr jag nog knappt ihåg allt...

Nåja, med risk för upprepning elelr att jag missar hälften...

Telis: åhhhhh vilket skit med blåsorna. Hoppas hoppas hoppas att alla nu är av samma perfekta storlek, om inte så förstår jag tanken på att vänta till en annan månad. Men fy vilket jobbigt dilemma. Varför ska det strula så. Hålelr tummarna att det ordnade sig.

Gosnosen: usch gumman vad jobbigt att det inte funkade som det skulle.

BS: vad härligt attd et bröjar ordna sig med nätterna!!!! Super av din make att han tog tag i det hela så att ni och Iris kan få lite ordning på nätterna. Kämpa på!

Sweetan: en liten flicka åhhh vad kul, grattis! Du verkar må bra det är skönt.

Oms: kul att du är tillbaka igen. Och vad skönt att lilltjejen verkar må bättre. Era nätter verkar väldigt sköna angående nätter och sömn.

Jag sl'ngde ju ur en fråga om vad ni ansåg att jag skulle göra med den kvarvarande nattamningen och flera tyckte ju att jag skulle jobba bort den redan nu. och det har jag börjat med. Flera nätter nu har borren inte vakat och fått äta förräns 5-6 så vi flyttar på det och det går bra.

Men han har börjat drömma enormt mycket nu och har faktiskt vaknat och varit ledsen på natten det har aldrig hänt förut. Men det händer ju så mycket nu. Men han somnar om snällt efter att vi tröstat honom.

KUL att se att page varit förbi tråden. Jag har undrat över hur det är med dig gumman. Sååååå....hur är det

jag satt även och tänkte på gamlingar i tråden, är det nån som vet något om victory tex?

Nenne: såg att du fått pergo. Hoppas som sjuttsingen att det gör att det blir en mini nenne nu!!!! och gravid i nyc är vel toppen!

Cicci: SKÖNT att du fick din mens!!!!!!!! Skydd nu, skarpa skott i september. Okej?
    Jag har förresten haft aladåb i helgen
    undrar om tanten är på väg att hitta tillbaka till mig igen. Det vore skönt om hon kunde komma innan jag slutat amma helt så slipper jag känna att jag måste sluta amma helt så himla snabbt. Jag ammar ju en gång på eftermiddagenh och en gång på natten.

Liten
    Åh vad jobbigt med förkylning. Vet precis hur det är vi har ju varit sjuka i snart tre veckor och det suger men vi verkar äntligen vara på bättringsvägen. Men det har gått åt massa renässansdroppar och snorsugande minsann...

Snartis gumman hoppas att vildingen också är på bättringsvägen nu så vi kan leka i veckan!

Justr det nån undrade om jag börjat rida igen och visst det gjorde jag efter jul redan. Men än så länge rider jag bara en gång i veckan. Men jag tror jag ska vara med på ett terräng läger i juni... hmmmm.....

Ha ha ha
    näe nu måste jag dra fram en ålande borre under en fåtölj sen är det ut i solen som gäller. Igår gick vi runt hela årstaviken och hade matsäck och mös som sjutton hela familjen. Trevligt och sååååå mysigt..
    Kram på er allihopa och hoppas att ni också har en underbar helg.

Förresten, vet ni ett bra sätt att värma eller varmhålla barnmatsburkar närman är ute på picknick? Många säger ju dock att man inte ska hålla dom varma....

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer
    Sticker in huvudet en super snabbis medan vi håller på att packa bilen. Jag och borren åker till landet i kväll och så kommer maken efter på onsdag. Så det blir datorfritt i en vecka nu men jag bara MÅSTE in och skriva lite.

usch det var inte alls någe kul att läsa ikapp

Tinga: Usch och fyyyyyy vad jobbigt. Hoppas att du inte blivit mamma än utan att barnen fortfarande är kvar därinne och växter till sig. Usch vilken resa! Men vad skönt att ni verkar ha hamnat på helt rätt ställe. Underbart av din make att komma in och uppdatera tråden. Super många kramar till hela er familj och jag hoppas verkligen att det går bra nu och att de stannar inne så längte det går och får bra med näring.
    Kramar...

varför ska det behöva strula så?????

Telis: näeeeeeeeeeeee vad super tråkigt att det inte gick bra . Faaaaaaan vilken skiiit! Kramar till dig och maken

Nenne: Näe vad trist att förlora jobbet, känns som det kom väldigt plötsligt. Usch vad trist, hoppas att det dyker upp ett nytt och bä-ttre snart.

lappis: super kramar till dig och din make också och precis som för telis så håller jag tummarna allt vad jag bara kan.

Usch vad himla platt och dumt det här inlägget blev. Jag får liksom inte fram hur jag känenr för alla i tråden som har åkt på massa smällar på senaste tiden. Usch.... blir platt men... jag verkligen känner med er
    bara dålig på att uttrycka mig

Jag vill skiva massor och hälsa till alla
    men nu måste jag verkligen åka för att komma fram i tid innan borren blir galen efetr kvällsmat

kramar

Svar på tråden Barnkarusellen