Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

drömde förresten att jag hälsade på muggles inatt och du bodde visst i ett hus som låg vid havet i något som påminde om någon mysig by i Italien. I huset fanns stora spindlar som din husfru försökte skrämma mig med. Tror att Sweetstreet också bodde i närheten. Mycket trevligt!

• nennesjuttioåtta

*lipar tillbaka* (jag sträcker alltså ut tungan här, gråter inte) Aj då, det är ju psykmottagningen... nu kommer de ut med den vita kramtröjan! Där! Det var HON!!! *viftar åt zozos håll*

• nennesjuttioåtta

vad häftigt, Grattis Faster Tinga!

• nennesjuttioåtta

ååh piggelainen, vad skönt med huset! Det hade jag glömt! Jag hade ju iofs nipprat ut fullständigt med så långt kvar till inflyttning, hahaha!

Tinga
    åh herregud, det måste ju onekligen bli en omställning. Precis som när man gifte sig och såg sitt nya namn. Eller bara att säga fru!

• nennesjuttioåtta

precis!
    Men det går lättare när han har gubbkeps på sig. Eller manchesterkavajen.

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    nä, de är svåra att dressera. Vet inte vad som skulle funka för din man men jag hade möjligen satt honom i din situation så får han känna på hur det kan vara en några dagar utan hjälp. Och då får han inte ringa mamma. Hoppas Malte sköter sig hos doktorn!

Muggles
    Jajemän, här ska skottas!

• nennesjuttioåtta

Mrs B (igen)
    det enda jag har lyckats lära min man på de här 11 åren är att han ibland brukar föreslå att vi ska åka till IKEA och då blir jag jääävligt stolt.

Välkommen, FruKjörling!

• nennesjuttioåtta

tinga
    Ingen fara! vi ska spola först, sen verkar det som att det är insemination en liten tid efter det om det inte banade väg för någon oväntat kvick rackare. Men jag blir ju så jäka otålig, vill skölja rent NUUU!!!!

• nennesjuttioåtta

skönt att ha presentation numero 1 avklarad, Lappis! Hoppas den andra också går lika bra (eller ännu bättre!)!

• nennesjuttioåtta

Frejis
    Du blir ju bara någon månad efter mig (eller före, beroende vad som händer efter spolningen), så såååå himla otajmad är du inte.

Apropå T4 och det där andra, det är väl hormonerna från sköldkörteln som det mäter, tror jag. Är det inte alla som kollar det? Är det något vajsing i den så påverkar det ju fertiliteten.

Svar på tråden Barnkarusellen