Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

Skönt att allt såg bra ut, Zozo!

• Telemarkgrrl

Lappis, jag tycker att du borde börja oroa dig mer för att du inte kommer att få dricka alls på bröllopet i helgen än att schemat spricker framöver.

• Telemarkgrrl

Lappis, aaah men det är så lätt att vara det när det gäller andra. Särskilt efter att det var en tjej på FL i förra veckan som visade sig vara gravid när hennes sprayblödning inför första IVF:en aldrig kom. Och dom hade ändå försökt på egen hand i typ två år. Skulle det gälla mig själv så skulle jag ju förstås ALDRIG tro att det hade tagit sig av sig självt utan att det givetvis var nedregleringen som gick åt h-e.

• Telemarkgrrl

Förlåt Lappis, jag ska inte tjata mer! Jag håller bara tummarna för att den kommer ikväll och att du kan njuta av bröllopet och veta att allas scheman kommer att funka.

• Telemarkgrrl

Nu är det inte långt kvar till min semester. Wiiiiiiiih!!!!!

Men jädrans vilken hosta jag har och vad hängig jag är. Är det någon som har haft lunginflammation? Har man torr eller rosslig hosta då?

• Telemarkgrrl

*Telis sitter febrilt och kniper ihop läpparna för att inte skrika TESTAAAAAAAAAAAAAAAAAA över hela innerstan*

• Telemarkgrrl

Imorgon bitti bär det iväg!

Men jag har luftrörskatarr och det kan ta 2-3 veckor innan det går över och då ska man avhålla sig från fysiska aktiviteter. Men det är väl ljusblått som min kära morfar brukade säga! Jag ska på semester och har typ årets två mest fysiskt ansträngande veckor framför och så ska jag gå och bli sjuk.

Nåja, alpluft ska ju vara hälsosam och stärkande...

• Telemarkgrrl

Tack snälla för krya-på-hälsningar! Jag hoppas verkligen att jag mår bättre snart! Jag är väldigt tacksam över att jag inte ska flyga ner, jag har fortfarande i färskt minne när min man och jag flög och han var sjuk och hans trumhinna sprack. Det var inte kul för nån av oss (men minst kul för honom förstås).

• Telemarkgrrl

Frejis, mitt låg på 10 och det sa min läkare att det var precis på gränsen till för högt, fast fortfarande normalt. Typ att 10 är okej och 11 är för högt?

• Telemarkgrrl

Men kan inte systern ringa till Lappis nu dåååååå?! Jag kan ju inte heller ta mig för nåt!

Svar på tråden Barnkarusellen