• Nattson

Barnkarusellen

Muggles, ha ha efter 25-årsdagen så fyllde jag 25 i 5år tills det var dags för 30 och nu ska jag fylla 30 i fem år tills det är dags för 35

Jag kröp inte alls så mycket när jag var liten, sag satt mest på baken och hasade mig fram dom Moa försöker med!

• Nattson

Shit vad trist Nenne!! Hur lång tid får du vara kvar?

• Nattson

På mitt förra jobb var vi några som fick sparken, man vet inte riktigt hur man ska reagera först. Jag satte igång och kollade AMS.se direkt.

Hos oss var det en chef som inte kunde sköta ekonomin ordentligt som var boven i dramat. När han sedan skulle gå runt och prata med var och en av oss så beklagade han sig för att han inte fick någon bonus det året!!!

Nenne ta det lugnt och börja kolla lite efter nytt när du känner dig redo. Kram

• Nattson

Tack Nenne, men det är idag så du är ingen efter släntare

• Nattson

Tack för alla grattis!

Telis vad trist, fasiken det var ju inte så vi sa att det skulle gå. Den där ovissheten om det kan gå eller inte måste vara så svår! Styrke kram till dig!

• Nattson

September, vad skönt att allt såg bra ut!

Telis, På ett sätt kanske det var bra att kliniken fattade beslutet åt er! Slipper man fundera över det också.

Välkommen hem Lappis!

Tack igen för alla grattis! MSW grattis i efterskott!

• Nattson

Zozo, tror att jag hade gått upp 6kg i v20. Men hur det brukar vara tror jag ingen kan säga eftersom alla är olika! En kompis till mig gick upp totalt 6kg på hela tiden. Sist jag var hos bm var i v25+4 och då hade jag gått upp 8kg. Men jag ligger precis i mitten av kurvan, mitt SF-mått var 28cm då.

Tinga, vad trist att det stiger även fast du vilar och gör allt du kan för att motverka. Hoppas att det bättrar sig!

Själv är jag så trött, jag fattar inte varför jag inte sover. Vaknade vid 01:30 och sov oroligt fram till att jag skulle gå upp. Det är som om jag inte kommer ner i någon djupsömn alls utan bara halvsover. Men från igår jobbar jag bara 75% i en månad för att se om det blir lite bättre.

• Nattson

Klart att ni ska lyckas Lappis!! Hang in there!! Ska inte säga att jag förstår hur det känns för det gör jag nog inte, men kämpa på jag håller tummarna för dig!

Telis, samma gäller dig!

Kram på er!!

• Nattson

Lappis, tar man inga hormoner som kan hjälpa embryot att stanna kvar?

• Nattson

Lappis, det räknas inte som fusk Kom på nu att en gammal kollega till mig skämtade om att hon stoppade upp Karlssons klister för att det skulle stanna kvar.

Svar på tråden Barnkarusellen