Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

Jag håller med dig, Nenne, om den där ovissheten. Förutom att jag är så gammal att jag inte kan vänta ett par år utan ska det hända så måste det hända NU. Jag tycker att ovissheten är jobbigare än tanken på att inte få några barn alls. Jag klarar mig utan barn men jag har svårt för att inte veta. Kontrollfreak, moi?

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2008-03-29 10:43:40 följande:
    fast jag trodde att det skulle gå skitsnabbt med, Vickan... Men däremot kunde jag inte se mig själv gravid/barn/happy family. Mitt första inlägg i den här tråden var ett *tada* "slappna av så ska ni se att det löser sig, jag vet flera som väntat länge och sen när de ringt doktorn så har de löst sig - tänk på annat" till Frullan. Pinsamt!!!!!
    Hahaha, VAD sa Frullan då? Fick du en stor fet fisk slagen rakt över ansiktet eller?
  • Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2008-03-29 11:00:10 följande:
    nu vattnar han blommorna
    Naken?
  • Telemarkgrrl

Nej, vad jobbigt med ÄL-värk, Snartis!!

• Telemarkgrrl

Och jag borde vattna blommorna, tömma resväskan, bära ner resväska+skidor i förrådet (snyft), diska, plocka undan en massa skräp som samlat sig på hög samt byta lakan i sängen... Jag vill också äta, älska och köpa nya kläder istället!

• Telemarkgrrl

September, vad roligt att höra ifrån dig, jag har tänkt på dig och undrat vart du har tagit vägen! Vad skönt att cystan har krympt och kanske till och med försvinner av sig själv så småningom!

• Telemarkgrrl

Vi pratade ju lägenheter häromdagen, jag tror att jag kan skippa den där lilla våningen i Paris om jag bara kunde få bo i den här:

www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/72170

(Fast jag skulle nog ta bort djurhornen, det rundade valvet och hälften av alla spottar/punktljus )

• Telemarkgrrl

Hmm, mja, man kanske kunde ha både den i Göteborg och en liten övernattningslägenhet i Paris?! Har man råd med den i Götet har man nog råd med en liten garderob i Paris också.

• Telemarkgrrl

Hej nenne!

Javisst kan vi dela! Men hur gör vi med jacuzzin ute på takterassen, ska vi dra lott om den?

• Telemarkgrrl

Öh, vad brukar ni göra i en jacuzzi?! Bada eller?

Svar på tråden Barnkarusellen