Barnkarusellen
BT verkar iallafall just nu snällt, men annars är en flytt till FL helt ok tycker jag.
BT verkar iallafall just nu snällt, men annars är en flytt till FL helt ok tycker jag.
Nu hittade jag Nattsons inlägg från i fredags. Hoppas att det känns bättre nu?
Själv har jag nu gått in i vecka 26. HB-värdet är inte så bra trots Niferex, men jag är piggare nu än på hela graviditeten så jag hoppas att det fortsätter så. Det sprattlar och sparkar då och då där inne, det känns som en trygghet även om tankarna lätt vandrar. De två senaste nätterna har jag drömt helt sjuka drömmar om att barnet kommit, men att maken fött fram det och jag kom försent till förlossningen. Inatt drömde jag att ett test visat att barnet inte var friskt, men att testet kunde vara fel. Helskumt, men troligen händer det endel i det undermedvetna nu. Inga förlossningsdrömmar än, men kanske sätter det fart när vi går kurser och sådant, jag har inte läst så mycket än.
Aha, är det Barcelona snart? Var det inte bröllop i Frankrike snart också?
Jag smygläser med glädje resetråden, särskilt nu när det inte blir så mycket av den varan.
Lapinette, aha då har jag koll! Låter som en ypperlig planering.
Cicci, låter inget kul med magsjuka. Skönt att han kryat på sig!
Välkommen hem Tinga!
Det låter som ni haft det bra och tänk vad vältajmat att du och maken fick den här tiden för er själva för att reflektera. Det är klart att det var ett stort besked att smälta.
Vad skönt att du mår så bra fortfarande!
Ska spana i resetråden efter berättelse så småningom.
Victory,
kul att se dig här!! Vad skönt att du mår bättre! Och vad skönt att du sett den lill* på UL! Ofta tror jag att man vet ganska bra själv, BM är lite väl slavisk med sin snurra. Och att få ett till UL om några veckor är väl jättebra!
Sweet,
låter som en jobbig dag och du har säkert tyvärr fler sådana framför dig till nästa ultraljud. Sannolikheten att det är något fel är så otroligt liten, men jag förstår att det inte hjälper särskilt mycket.
Kram!!
Telis,
stor kram till dig också. Så skulle det ju inte bli! Tårarna trillade på mig också när jag läste. Du verkar vara vid OK mod och det låter som att det är en bra läkare som du har kontakt med.
Håller hårda tummar för nästa gång!
Sweet igen,
glömde skriva att jag håller tummarna nåt otroligt för er också, det var underförstått men lika bra att skriva det uttryckligen också.