Glad påsk även från mig och Conny!
Vi har precis haft en mysstund med sång och skratt (jag sjunger och han skrattar), snart dags att tanka en sista gång innan vi går och lägger oss. Sambon är i stan och lyssnar på en kompis band.
Tinga - Hoppas blodtrycket stabiliseras nu så det inte ökar mer! Lärde mig något nytt när jag läste det du skrev om näringstillförseln till bebisarna!
Cicci - Härligt att V fått så lindrig vattkoppor! Conny är definitivt för lite för att få det ännu, men jag vill också ses så snart som möjligt när v är smittfri! Saknar er!
Junilejon - Vilken läskig upplevelse med bilen, vad SKÖNT att det gick så bra ändå!!! Hoppas den inte är alltför skadad.
snartis - Grattis till mensen.
Liten - Såg att du köpt sovpåse! Vi har haft grobag hela tiden (nåja, de första veckorna var han för liten för den), och tycker den är superbra! När jag ammar på nätterna blir han aldrig kall, och det går utmärkt att somna igen efteråt eftersom jag itne behöver stoppa ner honom under ett kallt täcke (vi har bara ca 18 grader i sovrummet på vintern).
Frejis å Nenne - Håller tummarna för BIM och inte BOM i helgen!
Lappis - Äntligen är du på g, säger som cicci, vore roligt om påskharen kunde värpa riktigt fina påskägg och få en fiiin liten påskkanin som resultat! Det slog mig häromdagen att vi faktiskt sett conny när han vara 4 celler gammal, hur galet är inte det??
fruLlan - Tänker massor på dig just nu och hoppas att helgen passerar så smärtfritt som möjligt...
sweet - shit, bråck?! Hoppas det inte blir värre då, så du slipper operation! Har inte läst din blogg på jättelänge, för länken ligger på min bärbara, som jag inte startat på evigheter... Men jag är ju himla nyfiken, så snart måste jag nog gräva fram den och blåsa dammet av den...
Fick mjölkstockning för någa dagar sedan, INTE kul!!! Det gjorde asont att amma det bröstet, men det är det man måste göra, så det var bara att bita ihop. Smärtan var dock inte det värsta, utan jag fick även hög feber samtidigt, och frös och svettades om vartannat.
Som tur är gick det över efter en dag, men mjölkproduktionen tog ytterligare 2 dagar på sig att komma igång igen och under tiden hade jag conny i princip konstant vid bröstet (på dagtid, han sov tack o lov fortfarande bra på nätterna!). Aldrig trodde jag väl att jag skulle bli lycklig över läckande bröst.
Kram till alla som jag missat att kommentera...