• Nattson

Barnkarusellen

Bs - starkt jobbat med amningen!

Telis, vad är det för nissar? Nä deras förlust helt klart.

Mugglan, jag vet ju inte så mycket om matning osv än, men är det värt att blanda i något som du vet att hon tycker jätte mycket om så att hon vill äta mera? Hade en kompis som gjorde det och det funkade. Hon tog sedan bort det "goda" i kanske varannan tugga till att börja med och fortsatte sedan så till dottern åt bara gröt .

• Nattson

Hello

Liten, middagstips... vi ska göra Shepards paj

En flytt till FL är helt ok för mig! Fast jag håller med Vickan lite med trådstarten. Även om jag inte är så gammal i tråden Jag hänger inte i några andra trådar än denna här på BT. Men det är ok att stanna kvar också... ja ni bestämmer!

• Nattson

Hej på er!

September - De ringde inte från MVC så då ska det vara bra. Visst är de härligt att känna rörelser!

Jag har mått bättre än på länge nu i helgen och det var så skönt! Så jag hoppas att det håller i sig... Jag har börjat med Niferex så det är kanske det som kickat in!

Ska bli kul att ses idag på lunchen ni som kan komma!

• Nattson

Hej!

Jag tyckte att det var jätte kul att träffa alla, erkänner att det var lite nervös. Men ni var så trevliga allihop så det var inte hade jag inte behövt vara!

• Nattson

Alla tre bebisar var så söta, undrar just när det verkligen ska sjunka in att man kommer att sitta med en liten snart om allt går bra resten av graviditeten.

• Nattson

Tinga - vad roligt att du kan glädjas åt tvillingarna ordentligt nu och omgivningen är possetiv till beskedet! Låter som om du har haft en jättebra semester.

Victory, ja den där snurran tycker jag att de kan slänga i papperskorgen... men men om de envisas så får de väl göra det då. Ul visar oftast något annat!

• Nattson

Telis, lycka till på VUL idag!

Lappis, Om det funkar att skjuta på det kanske det är bra att ta sprutorna på fast mark. Jag vet inte vilka ni flyger med men en del flygbolag kan vara ganska känsliga för att man ska få ta med sig sprutor ombord. Kanske värt att kolla upp?

Jag väntar på att det ska bli fredag då vi har tid för UL då. Har knappt känt några rörelser alls de senaste dagarna och inatt drömde jag att vi var på två UL inan de kunde säga om allt var bra. Vaknade så klart och var jätte rädd. Tiden går sakta när man vill att den ska gå fort.

• Nattson

Ok, Lappis då borde det vara helt ok om du har läkarintyg även om du blir stoppad vid vätskekontrollen. Visst har du rest med sprutorna förr? Vi skulle vid bokningstillfället lägga in informationm i bokningen och sedan få det ok på det sättet också.

• Nattson

Tinga ja precis så sa min mamma också. och tyckte att jag skulle försöka att inte oroa mig så mycket eller känna efter så mycket. Men det är ju lättare sagt än gjort. Det vet vi alla.

Men vet ni, idag har jag fullkomligen exploderat här på jobbet! Jag hoppas så att Mini får sin pappas humör och inte mitt. En kollega som försöker packa på mig hennes jobb och när jag sen går igenom hennes papper så hittar jag det hon hävdar att jag tappat bort! *suck* Ibland önskar jag mig en boxar säck här på jobbet!

En annan sak också helt OT: Dom som inte är svenskar och jobbar här har lite andra toalett vanor än vi vilket resulterar i att vi ibland möts av "rester" i toaletten när vi går dit. Trots lapp både på engelska och svenska så spolas det inte! Vad är det för fel om man inte spolar?? Det är så ohygeniskt att komma till en skitig toalett. Inte bara toaletten utan även handfatet kan vara ner skitet... Helt ärligt! Kan man inte försöka torka efter sig??

Nu ska jag ta itu med att sätta tillbaka pengar på en passagerares kort och försöka jobba lite...

Svar på tråden Barnkarusellen