Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

Hej AM!

Och hej på dig också, Frejis! Vad kul att ni drar igång med en IVF nu. Hoppas att du kan komma med på lunch på måndag också!

Lappis, kul att du sliter dig från Karlaplan och kommer "ner" hit på lunch!

• Telemarkgrrl

Jag sprayar och sprayar och sprayar.... Just idag är jag såååå trött och har en antydan till huvudvärk men det är nog bara vanlig eftermiddagskoma. Överlag har jag mått mycket bättre av sprayen än vad jag befarat. Sprutstart på fredag!

• Telemarkgrrl

Lapinette skrev 2008-02-06 14:32:39 följande:

Telis - vad skönt att det gått så bra. Då är det inte många dagar kvar till du får börja med ditt "uppåttjack". Jag kände mig bara tung de sista 2-3 dagar...så typ nu för dig.
    Jag hoppas att det blir så men jag är lite orolig. I vanliga fall mår jag verkligen apa veckan innan ÄL när det lilla ägget växer till sig liksom. Den här gången ska ju förhoppningsvis tio gånger så många ägg växa till sig. Men vi får se, det är ju inte en normal ÄL-period så förhoppningsvis mår jag bättre än vanligt!
  • Telemarkgrrl
    Lapinette skrev 2008-02-06 15:01:40 följande:
    Telis - har räknat ut vilken vecka det är ÄP för dig! Antar att du känner som jag gjorde, skräckblandad förtjusning!
    Ja, nåt sånt. Eller kanske "skräckblandad förtjusning" minus förtjusningen. Närå, men jag klarar inte av att fundera på hela processen så mycket utan försöker att bara fokusera på ett steg i taget. Nu är steg 1 (nedregleringen) avklarad, nu ska jag fokusera på att producera lagom mängder bra ägg så får vi se vad som händer sen. Brukar inte elitidrottare prata om positiv visualisering eller nåt sånt?
  • Telemarkgrrl

Vänner, jag har mejlat och bett dom boka lägenheten men inte fått svar än! Men jag hoppas att det inte ska vara några problem, den var ju ledig när jag frågade i förmiddags!

• Telemarkgrrl

Lappis, vi har förresten också fått makens jobb att betala vårt trepack (mot löneavdrag förstås). Det var skönt, man kan ju ha roligare för dom där 10.000 eller 15.000 som man sparar på det!

• Telemarkgrrl

Nattson, det är klart du får! Vad roligt!

Mrs B, hälsa tillbaka till Junilejon så mycket, skönt att höra att allt är bra med henne!

• Telemarkgrrl

Mugglan&nner, lägenheten är bokad. Ska bli jättekul att se er igen!

• Telemarkgrrl

BrudSommar2006 skrev 2008-02-08 10:37:18 följande:

Lapinette, visst var det väl AM och Livia, du, Nattson, jag och Iris och någon mer, var det Telis?
    Ja, jag ska också med!

Sen sa Frejis att hon eventuellt skulle kunna hänga på.
  • Telemarkgrrl
    BrudSommar2006 skrev 2008-02-08 10:42:35 följande:
    Tänker dock fortsätta inatt med målet att dra ut på amningen mer och mer, det här går ju bara inte längre.
    Heja heja!!! Jag förstår om det är jobbigt nu men det kommer att vara sååååå värt det sen när Iris börjar sova längre perioder!
Svar på tråden Barnkarusellen