Barnkarusellen
Har ni tänkt på att sperma smakar som alfa alfa groddar? Inte för att jag har smakat men man har ju hört... på internätt!
Har ni tänkt på att sperma smakar som alfa alfa groddar? Inte för att jag har smakat men man har ju hört... på internätt!
Jag läste en artikel om allt vad dagispersonalen får höra (och vilka slutsatser de därmed kan dra om föräldrarna) och insåg att man får verkligen tänka sig för så småningom (vilket man ju kommer att glömma...). Hmmm...
Gjorde en sökning på Bengan-gubben, hade hoppats hitta ngt på youtube men icke. Vad är det med ungdomen idag, de har inte insett hans storhet.
Nenne: kul att du känner dig bättre av att logga in här! Annars är väl du den som gör folk väldigt glada härinne!!!
Nä borde gå och lägga mig nu, man vet ju aldrig hur natten blir. Bara för att vi haft 2 bra nätter så kan ju 3:e bli skit, särskilt med lite hosta och snörvel. Men det känns så BUSIGT att sitta här och NATTsudda haha
Ja, varför kunde inte Gud ha gjort det gott? Fast det kanske han inte gjorde för att det inte var meningen att det skulle hamna där... Hmmm. *snilleblixt*
Åååååhhhh, blev alldeles nostalgisk nu, det känns som gamla tider när man satt här och öste ur sig dumheter på kvällarna...
Äh Lappis för fan, släng hit lite PR! Sitt inte där och snåla! *räcker fräckt fram ett champagneglas*
Antagligen är jag sorgligt enkelspårig men jag fick konstiga associationer av ordet pullgnuggen. Knullpluggen. Fick läsa det flera ggr innan jag såg vad det stod
Nä, nu loggar jag ur... Sussa sött medsystrar!
Men ni fattade väl att det var ironi att jag läst det på internätt??? *orolig att min ironi inte uppfattas*
ah men pullgnuggen - NU trillade pengen ner. Mmmmmmm......
Piggelin: jag har lärt mig att brun banan (dvs övermogen) är lösande men gul (och lätt grön) är stoppande. Kanske att de gav brun banan till barnen förr?? Hur går det förresten med ert hus - har ni fått börja göra tillval än?
Lappis: jävla piss att tanten inte vill ge upp! Undrar varför det inte kan funka för er, det är ett mysterium verkligen!
gosnosen: grattis till ett gäng äggblåsor!
BS: låter skitjobbigt verkligen. Men jag tror lite som AM skrev här för ett tag sedan; Iris kan inte klockan, så det där med att inte amma till ett visst klockslag tror jag är en återvändsgränd. Hon VET ju att hon till slut får amma ändå, bara hon skriker tillräckligt länge (japp, så smarta är de definitivt). Så om du vill fortsätta amma så kör så det ryker istället, dvs amma på så att du får sova åtminstone.
Moa är lite snuvig men inget farligt (det låter värre för er frullan). Hon är glad i hågen ändå och är jätteunderhållande nu faktiskt. En riktig flörtis som skrattar och ler och grejar hela tiden. Och så är hon kittlig! Och kiknar av skratt när man kittlar henne Och sedan kramas hon, slänger båda armarna runt halsen på en och borrar ner huvudet i min halsgrop - mitt eget lilla gostroll!
Såg ni Barnmorskorna? När hon krystade där kom jag på mig själv med att sitta i soffan och ta i jag också Känslan kom tillbaka precis hur det kändes. Vi pratade om det hela och maken kläckte det underbara "det kändes inte som att ploppljudet var uppenbart" HA! Underbar kommentar, årets understatement.
Träffade mammorna i föräldragruppen igår och en av dem sa till mig att "ja men förlossningen, jag tyckte inte det var så farligt och gjorde så ont, jag hade väntat mig värre faktiskt". Och jag tittade förvånat på henne för så kände inte jag. Men sedan kläckte hon det förlösande "fast jag hade ju epidural". Och jag tänkte "JAHA, men det är ju en JÄVLA skillnad". Allvarligt talat...
Aha, doppa jordgubbarna i sperma då eller? Istället för choklad liksom. Vit choklad då. Urk på burk
Sweetan! Hur mår juvret???